آخرین اخبار

21. اسفند 1393 - 19:20   |   کد مطلب: 851
مسئول ورزش و جوانان بخش ديشموك گفت: مسابقات فوتبال روستايي و عشايري بخش ديشموك در ايام نوروز برگزار مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، عبدالرضامرادي‌جو مسئول ورزش و جوانان بخش ديشموك عصر امروز در نشست هيئت‌هاي ورزشي بخش ديشموك گفت: مسابقات فوتبال روستايي و عشايري بخش ديشموك در ايام نوروز برگزار مي‌شود.

 

 وي افزود: با توجه به اينكه بيشتر جمعيت بخش ديشموك را روستائيان و عشاير تشكيل مي‌دهند،در حال تلاش هستيم كه كه اين مسابقات را در قالب 32 تيم روستايي و عشايري برگزار كنيم.

 

مسئول ورزش و جوانان ديشموك با بيان اينكه مسئولان هيئت‌ها بايد جهت رشد و گسترش ورزش اين منطقه تلاش كنند ،تصريح كرد: با حداقل امكانات ورزشي هم مي‌توان ورزش اين منطقه را شكوفا كرد و انشاءالله ورزش در اين بخش روز به روز پوياتر خواهد شد.

 

وي همچنين به مدير نمونه كشوري، جهانبخش ايزدپور مدير كل ورزش و جوانان استان كهگيلويه و بويراحمدكه توانست رتبه اول را در بين مديران كشوري بدست آورد تبريك گفت و افزود: امید است روز به روز شاهد تعالی ورزش و حاکمیت اخلاق و منش پهلوانی در جامعه باشیم.

 

مرادي با بيان اينكه هيئت‌هاي ورزشي ساماندهي مي‌شوند اضافه كرد: مسئولان هيت‌هاي ورزشي، استعدادهاي ورزش را شناسايي و تقويم ورزشي هيئت‌ها را شش ماه يكبار ارائه دهند.

 

انتهاي پيام:و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک