آخرین اخبار

6. فروردين 1394 - 14:50   |   کد مطلب: 961
شهردار ديشموك گفت: همدلي و همزباني دولت و ملت دژي محكم دربرابر توطئه دشمنان و پشتوانه‌اي قوي براي موفقيت كشور ما است.
همدلي و همزباني دولت و ملت دژي محكم دربرابر ترفندهاي دشمنان و پشتوانه‌اي قوي موفقيت كشور ما است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه ، جبار روشن عصر امروز در گفتگو با خبرنگار اين پايگاه  با بيان اينكه تقويت همدلي و همزباني دولت و ملت دژي محكم دربرابر توطئه دشمنان و پشتوانه‌اي قوي  براي موفقيت كشور ما است اظهار كرد: تحقق شعار سال در سال 94، به ميزان اتحاد، همدلي و همزباني دولت و ملت با هم بستگي دارد.

 

وي افزود: ولايت‌پذيري و حمايت همه جانبه آحاد مردم از  ولايت فقيه، پشتوانه‌اي محكم جهت تحقق شعار سال و موفقيت در همه عرصه‌ها در راستاي اهداف بلند اين نظام مقدس است.

 

وي خاطرنشان كرد:  دولت و ملت با انسجام، اتحاد و همدلي همه‌جانبه، در برابر تهاجمات دشمنان و توطئه‌هاي آنان ايستادگي كنند تا انشاءالله اين كشور را بدست صاحب اصلي آن حضرت ولي عصر (عج) برسانيم.

 

شهردار ديشموك تصريح كرد: نامگذاري شعار سال  از سوي مقام معظم رهبري (مدظله) همواره مبتني بر اهداف و آرمان‌هاي نظام اسلامي انتخاب شده و در تدابير و اسناد بالا‌دستي نظام نیز بر آن تاكيد می‌شود و براي مقابله با آسيب‌ها و ضعف‌هايي است كه در مسير تحقق آن اهداف، پيش روي مردم و مسئولان نظام قرار دارد

 

اين مسئول بيان كرد: تنظيم سبك زندگي، اقامه نماز، پرداخت زكات، و احياي امربه‌معروف و نهي ‍‌ازمنكر چهار فراز مهم از اين شعار است كه برگرفته از قرآن كريم مي‌باشد.

 

وي اضافه كرد: ما بايد ابتدا اعتقادمان بر اين نامگذاري از سوي مقام معظم رهبري (مدظله) محكم باشد و همدلي و همزباني بر همگان برطبق دستور ولي فقيه براي هر كس و در هر پست و مقامي يك امر واجب است .

 

روشن تاكيد كرد: مشكلات كشور ما در عرصه‌هاي گوناگون از جمله سياسي، اقتصادي و فرهنگي فقط با اطاعت و تكيه بر فرمايشات رهبري حل خواهد شد و دولت و ملت بايد با اتكا بر پتانسيل‌هاي داخلي، همدلي و همزباني، ملت و دولت تلاش كنند تا براي پيشبرد اهداف اين نظام مقدس روز به روز موفق‌تر باشيم.

 

انتهاي پيام : و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک