آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1394 - 22:31   |   کد مطلب: 1455
احتراماً به استحضار مي‌رساند كه خيابان‌هاي ساحلي شرقي، دماوند، البرز و زاگرس واقع در كوي حسين آباد شهر ديشموك، فاقد امكانات آب، برق، جدول‌گذاري و خيابان‌كشي است و تا حال چندين مكاتبه با ادارات شهرداري، آّب و بخشداري صورت گرفته است امام هيچ‌گونه اقدامي صورت نگرفت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، تعدادي از آنها در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري كهگيلويه اظهار كردند: هر كاري را انجام داده‌ايم به نتيجه نرسيد و تا حال هيچ مسئولي در رفع مشكل ما اقدامي انجام نداد.

گفتني است در روزهاي اخير اهالي اين اين خيابان‌ها علاوه بر تماس‌هاي مكرر، با حضور در دفتر خبري كهگيلويه خواستار پيگيري درخواست‌هايشان مي‌شوند.

 

متن نامه به شرح زير است:

بسمه تعالي          

فرماندار محترم شهرستان كهگيلويه جناب آقاي كريمي

با عرض سلام و تحيات وافر

 

احتراماً به استحضار مي‌رساند كه خيابان‌هاي ساحلي شرقي، دماوند، البرز و زاگرس واقع در كوي حسين آباد شهر ديشموك كه طول هر كدام بالغ بر 400 متر مي‌باشد، باتوجه به اينكه چند سالي است كه توسط شهرداري پلاك‌بندي،تفكيك شده است و براي مردم پروانه ساخت صادر گرديد و اكثر اكثر خانه‌ها ساخته شده است و با توجه به اينكه اكثر مردم از دولت وام گرفته‌اندو در حال پرداخت قسط هستند و همه در شهر اجاره نشين هستند، باتوجه به اينكه خيابان‌هاي نامبرده شده فاقد امكانات آب، برق، جدول‌گذاري و خيابان‌كشي است و تا حال چندين مكاتبه با ادارات شهرداري، آّب و بخشداري صورت گرفته است امام هيچ‌گونه اقدامي صورت نگرفت در حالي كه خانه‌هاي ساخته شده محلي مناسب براي معتادان و حيوانات ولگرد شده است و فاقد امنيت مي‌باشد.

تاكنون نما و سراميك چندين ساختمان در اين محل‌ها توسط افراد ناشناس تخريب گرديد و لازم به توضيح است بيشتر اهالي در خانه‌ها مستقر هستند و از چراغ نفتي و از حيوانات براي تهيه آب استفاده مي‌كنند.

 

لذا از شما مقام مسئول عاجزانه خواهشمنديم نسبت به رفع مشكلات ذكر شده اقدامات لازم را مبذول فرماييد و با توجه به اينكه اهداف دولت خدمتگذار حل مشكلات مردم مي‌باشد، مردم اين منطقه از شهر ديشموك كه تاكنون هزينه‌ زيادي را متحمل شده‌اند اما بدون استفاده مانده است، را حل نماييد.

 

انتهاي پيام: و/آ

 

در زير كپي متن نامه را مشاهده مي‌كنيد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک