آخرین اخبار

23. اسفند 1394 - 1:07   |   کد مطلب: 4989
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه خبر داد:
امحاء 10 تن مواد غذایی فاسد در کهگیلویه+ تصاویر
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از امحاء 10 تن مواد غذایی فاسد در این شهرستان خبر داد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید غفار شفایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در مراسم امحای مواد غذایی و آرایشی غیر مجاز و فاسد از جمع‌آوری 10 تن مواد فاسد و غیرقابل مصرف طی شش ماهه دوم سال جاری خبر داد و اظهار داشت: بازرسان مرکز بهداشت و درمان شهرستان با حضور در مراکز عرضه و فروش مواد غذایی، کالای غیر مجاز و فاسد را جمع‌آوری می‌کنند.

 

رئیس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: مواد آرایشی فاقد تاریخ انقضا یا موادی که مصرف آن‌ها به سلامت بدن آسیب وارد می‌کند از دیگر کالاهای جمع‌آوری شده است که در این مراسم معدوم می‌شوند.

 

شفایی با بیان این‌که بازرسی از مراکز عرضه و فروش مواد غذایی به صورت مستمر در سطح شهرستان انجام می‌شود افزود: بازرسان و کارشناسان بهداشت محیط مواردی که شرایط نگهداری نامناسب داشته یا مصرف آن‌ها مجاز نمی‌باشد را جمع‌آوری می‌کنند.

 

وی مواد غذایی سالم را از عوامل مهم تأمین،حفظ و ارتقای سلامت دانست و تصریح کرد:در طرح گشت نوروزی 8 اکیپ از بازرسان مرکز بهداشت کار نظارت و بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی را بر عهده دارند.

 

شفایی توصیه کرد: شهروندان در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات مندرج در بسته بندی آن اعم از مواد تشکیل دهنده ، تاریخ انقضاء، پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و شماره تلفن کارخانه سازنده توجه کنند.

 

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته با شماره تلفن 1490یا 07432262352واحد بهداشت محیط شهرستان تماس و اطلاع دهند.9-15-142

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک