آخرین اخبار

8. شهريور 1394 - 12:44   |   کد مطلب: 3147
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد:
پاسخ ها در برابر انگلیس خبیث مقتدرانه و بر اساس سیاست اسلامی باشد
شنیدن جمله هایی همچون اینکه نباید در گذشته های تاریخی باقی ماند، آن هم خطاب به خبیثان روباه پیر که منتظرند از کوچکترین روزنه ای راه نفوذ مفسدانه خود را ممکن سازند بسیار دشوار و باورنکردنی است، با وجود اینکه ما دستور بر عبرت گرفتن از گذشته داریم!!

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاداشتی به حسن روحانی رئیس جمهور آورده است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای دکتر روحانی

سلام علیکم

به فضل الهی، در سایه عنایات امام عصر(عج)، رهنمودهای مقام عظم رهبری و با تلاش، همت و ایستادگی دولت های اسلامی کشور عزیزمان در طول سال های متمادی واکنون دولت تدبیر و امید ،واضح است که  فصلی از سرنوشت این ملت در حال رقم خوردن است و لاجرم تاثیر به سزایی بر آینده و تاریخ  امت اسلامی خواهد گذاشت، چرا که ملت ایران با انقلاب عظیم خود به علمداری میدان و حرکت خروشان امت اسلامی در جهان مبدل شده و هم اکنون جهانی را به نظاره خود واداشته است.

 

بدون شک همه فرزندان انقلاب بوده و هستیم ولی تا انقلابی شدن راه لغزنده و بسیار خواهد بود و مجاهدت فراوان باید، از طرفی شجاعت در کنار اندیشه اسلامی و انقلابی معنا می یابد که خطر در تفسیر و تبیین این اندیشه زیاد و طلب استاد اهل فن را واجب و ضروری خواهد کرد.

 

نشستن و زانوی علم و ادب برخاک نهادن در پای منبر علم و دانش انسان 250ساله و متفکران مفسر و نایبان ایشان به همه ما آموخته است این انقلاب امتداد از انقلاب صدر اسلام و قیام عالمانه، عاشقانه ، استکبار ستیز، عدالت گستر و روحانی عاشورا دارد، لذا تغییر در جهت و راه چنین ایدئولوژی و مکتب استواری ،درهر شرایطی، خواه حین توافق و مذاکره و یا بعد از توافق و مذاکره  ؛ هیچ گاه ممکن نخواهد بود، چرا که چهارچوب ها مشخص، و واضح است که دشمن در کدام نقطه قرار گرفته است بنابراین فرزندان انقلاب چه پیش از حصول توافق و چه پس از حصول توافق در  دفاع از ارزش های اسلامی و آرمان بزرگ حضرت امام (ره) و خلف صالح او مقام معظم رهبری هرطور که بخواهند حرف خواهند زد و عمل خواهند نمود و منتظر واکنش استکبار نخواهند بود و نهایتش این است که کدخداعصبانی شود و از این عصبانیت بمیرد و تابوده چنین بوده و خواهدبود.

 

انقلابی با این همه پشتوانه مردمی جهانی و در عین حال در برابر دشمنانی خیره سر و نژادپرست و خون آشام  ،هرگز از جنس انقلاب های نان و آب نبود که الان با دیدن سرابی از خود بی خود شود، همچنان که توانسته است سخن تازه ای در جهان مطرح کرده و آن را منتشر نماید. دیگر مردم دنیا از الگوشدن وصدور بدون هزینه  انقلاب اسلامی به دنیا تعجب نمی کنند !! بلکه از طغیانگری های  آمریکای جهانخوار و وجود غده ای سرطانی چون رژیم اشغالگر قدس ؛علی رغم انقلاب اسلامی تعجب می کنند؟؟ حال توجیه بیانات دوپهلو و سخن به کنایه راندن همانند بی مهری ها به شورای نگهبان و سایر نهادهای نظارتی و نظامی که پایه های نظام هستند و به حکم قانون در جایگاه خود قرار گرفته اند، خرده گرفتن و فاسد خواندن نهادهای مردمی و از تجمیع قدرت سخن گفتن که اگر سلمان و ابوذر نیز اطلاعات، تفنگ ،پول و سایت و ... را در اختیار داشتند نیز فساد ایجاد میشد،( که اگر فرصت بود بیان میکردیم که داشتند هم آنها منبر و اسلحه و ...  را بدون اینکه راه را کج بروند، در حالی که خیلی ها فقط یکی را داشتند و گم شدند.) از طرفی عدول مقام ریاست جمهوری در بیان پیروزی یک حزب در انتخابات 92 که پیروزی نظام بوده است و بهره گیری و تکرار آن در شرایطی که حامل نمایندگی تمامی ملت ایران خواهید بود جالب توجه نمی باشد؟؟!!چه خوب سخنی که : هیچ کس و هیچ نهادی در ایران بالاتر از قانون نیست.

 

شنیدن جمله هایی همچون اینکه  نباید در گذشته های تاریخی باقی ماند، آن هم خطاب به خبیثان روباه پیر که منتظرند از کوچکترین روزنه ای راه نفوذ مفسدانه خود را ممکن سازند بسیار دشوار وباورنکردنی است، با وجود اینکه ما دستور بر عبرت گرفتن از گذشته داریم!!

 

تامل در اینکه مسیر چگونه سپری شده است تا وزیر امور خارجه دولت خبیث انگلیس که از بدو ورود به دنبال بر هم زدن اتحاد در کشور بوده، به خود اجازه دهد از تغییر مواضع دولت اسلامی در برابر غده سرطانی اسرائیل سخن بگوید بسیار مغتنم خواهد بود!! 

 

احترام متقابل را تنها در مذاکره با کشورها دانستن جهت ارتباط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی که مفید بودن آن هم هنوز قطعی نمی باشد، بدون وجود قوانین کنترل کننده جهت مدیریت فضای ارتباطی بسی خطرناک خواهد بود، چرا که هم اکنون میبینیم حضور شبکه های معاند همانند بی بی سی را که به بهانه های متفاوت در کشور آغاز به کار کرده اند و ایجاد سفارتخانه روباه پیر و یا حتی حضور وزرای کشورهای مختلف در کشورمان که هر کدام با خود موجی را همراه دارند.

 

لذا خواست جامعه دانشجویی از شما فرزندان انقلاب که برادران این اجتماع هستید، شفاف سازی در بیان سیاست داخلی و بخصوص در سیاست خارجی در تمامی زمینه ها خصوصا مواضع دولتمردان در این برهه تاریخی  ، بر اساس سیاست های بنیادین انقلاب می باشد، تا راه سوء استفاده دشمنان داخلی و نفوذ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی مستکبران و حیله گران عالم را ببندد و سدی باشد جهت مقابله با هیجان های کاذب ایجاد شده از حضور عده ای که خود در اقتصاد و فرهنگ دروغین و فناپذیر دست و پا میزنند. اینها همه خود میتواند مانعی باشد جهت عدم خروج از ریل اندیشه توحیدی، ارزشی و استکبار ستیز اسلام ناب محمدی.

 

البته لازم به ذکر است که همه موافق ارتباط سیاسی و تجارت بین المللی هستند ولی این به معنای چشم دوختن به سرابهای خیالی و مبدل شدن به تجارتخانه و میدان تاخت و تاز استعمارگران و دلالان سودجو و دروغین که چشم طمع به ذره ذره خاک این سرزمین دوخته اند و تجربه نیز شاهد این بیان است، نمی باشد.

 

وعده خداوند است که اگر ملتی همت بر تغییر وضعیت خود گمارد، یاری خداوند را دریافت خواهد کرد و بدون شک محقق شدنی است، این همان نگاه به توان درونی و اقتصاد مقاومتی پیش روی نظام است.

 

انتظار و امید این است پاسخ ها در برابر مستکبران و فریبکاران عالم اعم از آمریکای جنایتکار، انگلیس خبیث و سایر هم قطارانشان، مقتدرانه، بدون اغماض و بر اساس سیاست اسلامی باشد و نه بر اساس دیپلماسی مرسوم جهان غرب که سراسر آکنده از دورویی و نیرنگ است، تا دیگر فتنه گران داخلی و خارجی در توهم خود نیز از تغییر مواضع این انقلاب سخن نرانند، که این مصداق آیه شریفه" اشداء الکفار و رحماء بینهم" خواهد بود.

انتهای پیام/200/و/آ

منبع: صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک