آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1394 - 19:09   |   کد مطلب: 1440
نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس:
بازپس گیری 10 امضاء در طرح سه فوریتی توقف مذاکرات
آمریکایی‌ها هر روز ما را دارند تهدید می‌کنند و اینکه ما کوتاه بیایم ننگ است و از این به بعد مانند گذشته در برابر تهدیدات آن‌ها کوتاه نخواهیم آمد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، نماینده مناطق چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از بازپس گرفتن امضای ۱۰ نماینده مجلس در طرح سه فوریتی توقف مذاکرات خبرداد. 
 
 «سیدعلی محمد بزرگواری» گفت: از ۸۰ نماینده امضاء کننده طرح سه فوریتی توقف مذاکرات ایران با ۱+۵ متاسفانه ۱۰ نماینده امضاهای خود را پس گرفتند. 
 
وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود آقای کریمی قدوسی در این طرح اقدام به تغییراتی در بیانیه این نمایندگان نموده است؟ اظهارداشت: چنین چیزی صحت ندارد و تمام امضاء کنندگان، طرح توقف مذاکرات را مطالعه و سپس امضاء زدند. 
 
نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی افزود: این ۱۰ نماینده بدلایل نامعلومی امضاهای خود را پس گرفته‌اند اما معتقدیم اکنون میدان مقاومت نمایندگان است. 
 
بزرگواری باتاکید براینکه اگر طرح سه فوریتی توقف مذاکرات در صحن علنی مجلس «رای» نیاورد دوباره درخواست دوفوریتی آن را خواهیم داد، خاصرنشان کرد: البته از اول نظر خود ما بر وی دوفوریتی بودن طرح بود اما آقای کریمی قدوسی و برخی از برادران خواستار سه فوریتی بودن طرح شدند. 
 
این نماینده اصولگرای مجلس نهم شورای اسلامی گفت: اغلب امضاء کنندگان معتقدند طرح توقف مذاکرات می‌بایست دوفوریتی باشد نه سه فوریتی اما همگی اعتقاد دارند اگر سه فوریتی «رای» نیاورد این طرح را دوفوریتی خواهیم کرد. 
 
بزرگواری افزود: رهبری انقلاب مذاکره در شبح تهدید را نپذیرفتند و ما نیز در این راستا به این نتیجه رسیدیم که پاسخی به آمریکایی‌ها داده باشیم. 
 
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها هر روز ما را دارند تهدید می‌کنند و اینکه ما کوتاه بیایم ننگ است و از این به بعد مانند گذشته در برابر تهدیدات آن‌ها کوتاه نخواهیم آمد. 
 
نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح سه فوریتی توقف مذاکرات در کمترین زمان ممکن می‌بایست به صحن علنی مجلس بیاید و مورد بحث قرار گیرد.
منبع: عصردنا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک