آخرین اخبار

6. فروردين 1395 - 15:05   |   کد مطلب: 5049
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از تجلیل از عوامل فیلم "ممیرو" با حضور غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دهدشت خبر داد.
تجلیل از عوامل فیلم "ممیرو" با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دهدشت+ جزئیات/پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ایرج کاظمی جو رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه در گفتگو با این پایگاه خبری از تجلیل از عوامل فیلم "ممیرو" با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در مجتمع فرهنگی ارشاد دهدشت خبر داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه فیلم ممیرو ساخته هادی محقق کارگزدان جوان و موفق دهدشتی است ادامه داد: فیلم "ممیرو" موفق به دریافت جایزه بزرگ بهترین فیلم جشنواره بوسان کره جنوبی در سال 2015، برنده بهترین فیلم نگاه منتقدین جشنواره بوسان کره جنوبی سال 2015، برنده بهترین فیلم نگاه فدراسیون بین المللی منتقدین سال 2015، برنده بهترین فیلم جشنواره پونا هندوستان سال 2016، برنده بهترین بازیگر جشنواره پونا هندوستان در سال 2016 در سطح بین المللی و برنده جشنواره های مختلف کشوری شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه روز یکشنبه 8 فروردین 95 از ساعت 16 تا 18 در مجتمع فرهنگی ارشاد در دهدشت برگزار می شود افزود: میهمان و سخنران ویژه این مراسم غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس خواهد بود.

 

کاظمی جو تصریح کرد: در این مراسم کلیپی از موفقیت های بین المللی فیلم ممیرو، نمایش و موسیقی اجرا خواهد شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: در پایان این مراسم از نویسنده، تهیه کننده و کارگردان فیلم موفق ممیرو تجلیل خواهد شد.

تصاویر تکمیلی: 
تجلیل از عوامل فیلم "ممیرو" با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دهدشت+ جزئیات/پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک