آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1394 - 18:31   |   کد مطلب: 1437
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه:
سوم خرداد روز تجلی اراده و ایمان است
رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت:سوم خرداد روز تجلی اراده و ایمان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید محمد حسینی طلب گفت: سوم خرداد نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی است و در فتح خرمشهر و سراسر دفاع مقدس نقش محوری ولایت فقیه و حضرت امام (ره) و تفکرات ایشان باعث فتوحات رزمندگان اسلام می شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با توجه به نا آگاهی نسل جوان در خصوص پیروزی های زمان جنگ خواستار برگزاری یک جشن و دعوت از افراد حماسه ساز در این حادثه تاریخی جهت بیان تجربیات خود به نسل جوان شد.

 

حسینی طلب تاکید کرد: در شرایط کنونی نیز باید اطاعت و پیروی رزمندگان از امام راحل را سرمشق و الگوی خود قرار دهیم زیرا اطاعت از ولی‌فقیه نظام ما را بیمه می‌ کند.

 

وی دلیل اصلی فتح خرمشهر را اتکا به خداوند و اعتماد به نیروهای خودی دانست و افزود:سوم خرداد نماد مقاومت ملی، ایثار و پیروزی ملت سرافراز ایران اسلامی است که با ولایتمداری، مردم محوری و تکیه بر ایمان و باورهای اسلامی، پیروزی بزرگ و همیشه ماندگاری را در تاریخ سراسر وفاداری ملت انقلابی و مومن ایران شاهد و ناظریم.

 

رئیس اداره تبلغات اسلامی شهرستان کهگیلویه با بیان این که حفظ آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران و امام(ره) یکی از مهم ترین بخش های زندگی ما به شمار می رود، گفت: سوم خرداد روز ملی مقاومت است.

 

حسینی طلب سوم خرداد را نماد مبارزه ملت ایران با استکبار جهانی عنوان داشت و افزود: سوم خرداد به عنوان نماد مقاومت وایستادگی ملت ایران ومظهر اقتدار وحدت ملی وگویای پایداری ،ایثار وجاودانگی ملت ایران است که درس اتحاد وهمدلی به ملت ایران داد.

 

وی نصب بنر در فضاسازی شهر را امری موثر برای یادآوری و حرکت حماسه ساز تاریخی سوم خرداد دانست و گفت: نصب بنر توسط  همه اداره جات باعث فضای‌سازی خاصی در سطح شهرستان خواهد شد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک