آخرین اخبار

4. فروردين 1394 - 13:14   |   کد مطلب: 946
مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك:
حضرت فاطمه زهرا(س) مدافع و غمخوار امام زمان(عج) است
مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) مدافع و غمخوار امام زمان(عج) است که در آن لحظات سخت و طاقت فرسا از فضه سراغ علی(ع) را می‌گیرد.
حضرت فاطمه زهرا(س) مدافع و غمخوار امام زمان(عج) است

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت‌الاسلام سیدغلامحسن درسته مسئول سازمان  تبليغات اسلامي ديشموك  ظهر امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد صاحب الزمان(عج) ديشموك گفت: فاطمه(س) مدافع و غمخوار امام زمان(عج) است که در آن لحظات سخت و طاقت فرسا از فضه سراغ علی(ع) را می‌گیرد.

 

وي افزود: حضرت فاطمه زهرا(س) الگويي كامل برای تمام دختران در هر عصر و زمانی می تواند باشد.

 

وی تصريح: جامعه امروز ما نیاز دارد تا الگوهای دینی خود را در تمامی عرصه بازشناسی کند.

مسئول سازمان تبليغات اسلامي ديشموك در ادامه گفت: پرداختن به ابعاد وجودی آن حضرت فقط از عهده معصومین برمی‌آید و هرچه ما می‌دانیم از طریق همین معصومین به ما رسیده است.

 

 

وی با بیان این‌که فاطمه(س) چهره درخشان زن مسلمان، فروغ تابان معرفت و نمونه روشن پرهیزگاری و خداپرستی است، اضافه كرد: حضرت فاطمه(س) دریای ژرف حقیقت، مظهر بی‌بدیل جامعیت، کتاب جاودانه کمال و فضیلت،سینه اسرار و الگوی همیشه جاوید بانوان عالم خلقت است.

 

اين مسئول متذکر شد: بی‌شک رسیدن به کمال واقعی مستلزم ترسیم هدفی است متناسب با استعدادهای ذاتی انسان و معرفی الگویی شایسته که مظهر انسانیت انسان باشد.

 

درسته اظهار كرد:برای شناخت این بزرگ بانوی اسلام باید تفکر و تحقیق کنیم تا ببینیم در عصر و زمان خودشان چه کارهایی کردند که به کریمه اهل بیت مشهور شدند.دددذ

 

انتهاي پيام: و/آ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک