آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1394 - 16:24   |   کد مطلب: 1372
استاد حوزه و دانشگاه در کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به اینکه كشتن روح انسان ها از كشتن جسمي انسان ها بدتر است و دشمن با جنگ نرم و هجمه فرهنگي خانواده هاي ما را مورد حمله قرار داده اند، گفت:آسیب و تبعات منفی ماهواره از انواع مواد مخدر خطرناك تر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، حجت الاسلام امرالله اندرزيان در يادواره شهدا دانش آموزان بويراحمد با بیان اینکه 50 تا60 درصد خانواده ها ماهواره دارند و آسيب هاي ماهواره از انواع مواد مخدر بيشتر است،افزود:دانش آموزان بايد وصيت نامه شهدا را مطالعه كنند و از زندگي اين بزرگواران درس بگيرند.

وی بیان کرد: خانواده، آموزش و پرورش و دانشگاه سه نهاد مهم براي تربيت نوجوانان و جوانان هستند

اين فعال فرهنگي به تفاوت سبك زندگي فعلي با دهه 60 اشاره كرد و گفت: در دهه 60 با وجود مشكلات زياد فضاي صداقت، همدلي و قناعت حاكم بود ولي الان به مشكلاتي چون ميل به دنيا، چشم و هم چشمي، حسادت و كينه و كارهاي لغو مبتلا شده ايم.

 

اندرزیان به عمليات كربلاي 5 اشاره كرد و افزود: شهداء كربلاي 5 در بين شهداء جنگ تحميلي كم نظير بوده و با وجودي كه خيلي از آنها دانش آموز بودند و مي توانستند به خانه خود برگردند ولي براي دفاع از اسلام و پيروي از ولايت مقاومت كردند و به شهادت رسيدند.

 

در پايان از خانواده شهداء دانش آموز تجليل به عمل آمد.

 

يادواره شهدا دانش آموزان بوير احمد با عنوان شيرين تر از عسل به همت اتحاديه انجمن اسلامي دانش آموزان بوير احمد با حضور خانواده شهداء، مسئولان شهرستاني و دانش آموزان در سالن شهيد هرمزپور ياسوج برگزار شد.

 

منبع: صبح زاگرس

تصاويرتكميلي

انتهاي پيام/ش/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک