آخرین اخبار

23. دى 1394 - 10:33   |   کد مطلب: 4491
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه فرهنگ عظیم راهیان نور زمینه سازی فرهنگ های بزرگی در خانواده و جامعه را ایجاد خواهد کرد،گفت: جامعه امروز نیازمند اینگونه حرکت های بزرگ فرهنگی است.

به گزارش كهگيلويه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان راهیان نور هم استانی با گرامیداشت ورود شهیدان تازه تفحص شده به ایران اسلامی افزود:بوی شهید باعث ماندگاری انقلاب و احساس غرور مردم خواهد شد و این فرهنگ شهادت است که امروز این انقلاب را سرزنده و مقتدر کرده است.

 

خادم شهداء بودن یک ارزش است

وی به فرهنگ و حرکت عظیم راهیان نور اشاره کرد و گفت:خادم شهداء بودن یک ارزش است که باید به نسل کنونی گفته شود.

 

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه جوانان نسل کنونی باید با الگوی گیری از اردوهایی راهیان نور خود را با فرهنگ جبهه و جنگ عجین کنند،گفت:حرکت عظیم و بزرگ راهیان نور سالیان سال است که شروع شده و با عزم و اراده مسئولان و همت والای بسیجیان ادامه پیدا خواهد کرد.

 

آثار اردوهای راهیان نور را باید در بستر خانواده دید

 

بوعلی به عجین شدن این فرهنگ در بستر خانواده اشاره کرد و افزود:وقتی که این حرکت شروع شد برخی آن را دست کم می گرفتند، اما جا افتادن و آغار آن در بین خانواده ها و بستر جامعه باعث شد که بیشتر خانواده ها داوطلبانه خواهان حضور فرزندان خود در این اردوها شوند که همه نشان از تکریم و عزت فرهنگ شهادت در جامعه را می دهد.

 

آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

 

وی با بیان اینکه فرهنگ عظیم راهیان نور زمینه سازی فرهنگ های بزرگی در خانواده و جامعه را ایجاد خواهد کرد،گفت:جامعه امروز نیازمند اینگونه حرکت های بزرگ فرهنگی است.

 

 

فرمانده سپاه فتح به مقام والای شهادت و اوج حیرت نسل کنونی در بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود:آثار این حرکت خودجوش را امروز می توان در چهره های جوانان نسل چهارمی دید.

 

عزم راسخ سپاه برای توسعه و ترویج اردوهای راهیان نور

 

بوعلی به عزم راسخ سپاه فتح استان برای امتداد این حرکت اشاره کرد و گفت:این قابلیت در استان وجود دارد که با همدلی و همکاری مسئولین این حرکت عظیم امتداد داشته باشد و معنویات آن بیشتر به خانواده ها منتقل شود.

 

وی به برنامه سپاه فتح استان برای توجه بیشتر به اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت:در صدد هستیم با یک برنامه ریزی قوی و مسنجم تر این برنامه را به صورت گسترده تری در استان دنبال کنیم.

 

اردوهای راهیان نور ادامه دهنده راه شهداء است

 

فرمانده سپاه فتح استان با بیان اینکه امروز فرهنگ ایثار و شهادت از لازمه های مهم در هر جامعه آزاده ای است و باید این فرهنگ سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل شود،بیان کرد:جوانان ما باید امروز بیشتر از گذشته از جنگ و رشادت های رزمند گان بدانند، و حرکت عظیم راهیان نور ادامه دهنده راه شهداء است.

 

اعزام هفت هزار دانش آموز به اردوهای راهیان نور

 

بوعلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آمادگی دفاعی دانش آموزان برای مقابله با جنگ نرم دشمن را از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: بیش از هفت هزار دانش آموز دختر و پسر مدارس استان از ابتدای سال تاکنون به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

 

وی عنوان کرد:اعزام دانش آموزان به مناطق جنگی در واقع خط بطلانی بر توطئه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و یکی از برنامه های فرهنگی و تأثیر گذار برای دانش آموزان است.

 

منبع:بویرخبر،

انتهای پیام/ر/200

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک