آخرین اخبار

5. فروردين 1401 - 13:47   |   کد مطلب: 10430
با شیوع ویروس کرونا و وقفه ۲ ساله ایجاد شده حرکت کاروان های نور اما امسال شاهد حضور گسترده و پرشور کاروان‌های راهیان‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان‌های شهدای خوزستان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه؛ حرکت معنوی اردوی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بعد از وقفه ۲ساله از زمان شروع کرونا اما امسال بسیار پرشور و ماندگارتر از قبل برگزار شد.

 

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی بر حرکت راهیان نور تاکید ویژه ای دارند و با اشاره به کار بزرگ «شهدا» در هشت سال جنگ تحمیلی فرمودند «این کار بزرگ را باید تبیین کرد.» و «آنچه مهم است این است که ملت ایران این مقطع تاریخىِ حساس دفاع مقدس را هرگز فراموش نکند و سالهای پرمحنت، ولی پرافتخار دوران جنگ تحمیلی را هرگز از یاد نبرید. این آمدنها، این اظهار ارادتها، این یادبود گرفتنها، کمک میکند به اینکه این یادها در ذهنها زنده بماند.»

 

 

 

بعد وقفه ایجاد شده امسال شاهد حضور گسترده و پرشور کاروان‌های راهیان‌نور استان کهگیلویه و بویراحمد در یادمان‌های شهدای خوزستان هستیم و بی شک تاثیر حضور در این مناسک بسیار ارزشمند، راهی شدن به سمت نور است.

 

 

 

اردوهای معنوی راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر واقعیت های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام است.

 

 

 

تصاویر تکمیلی؛

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک