آخرین اخبار

22. فروردين 1394 - 16:55   |   کد مطلب: 1111
امام جمعه موقت یاسوج گفت: مسئولان مذاکره کننده هسته ایران در پیشبرد اهداف خود در مذاکره با طرف غربی سخنان مقام معظم رهبری را چراغ هدایت خود قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحليلي كهگيلويه به نقل از پايگاه خبري تحلیلی صبح زاگرس، حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در مورد تیم مذاکره کننده و طرف مقابل آنان گفت: آمریکا و غرب غیره قابل اعتماداست و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند نمی شود به آنها اعتماد کرد.

 

هنوز توافقی صورت نگرفته که بخواهیم موافق و مخالف آن باشیم

وی در ادامه به توافقات لوزلان سوئیس و خواندن بیانیه این توافقنامه اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، هنوز توافقی صورت نگرفته که بخواهیم مخالف و موافق آن باشیم.

 

مسئولان مذاکره کننده مراقب جزئیات متن توافق نامه باشند

امام جمعه موقت یاسوج ابراز داشت: مسئولان مذاکره کننده ایرانی به عنوان نماینده ایران باید در جزئیات توافقات دقت داشته باشند و از همان اول اجرای توافقات خواستار برداشتن تمامی تحریم ها شوند.

 

حسینی صدر تصریح کرد: غرب و در صدر آن آمریکا مکار است و می خواهند موضوع توافق نامه رابه گونه ای به نفع خودشان جلوه دهند وبیشتر سخن های رد و بدل شده در این توافقات از سوی طرفی مقابل جنبه تبلیغاتی برای انها دارد.

 

سیستم دفاعی و نظامی جزء خطوط قرمز نظام است

وی در ادامه به گنجاندن توافق برجام در متن توافق نامه از سوی برخی مسئولان مذاکره کننده طرف غربی اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند سیستم دفاعی و نظامی ایران خط قرمز ما در مذاکرات است و در مذاکرات فقط به دنبال توافقات هسته ای هستیم و نه چیزی دیگری که غرب در برخی مواقع از آن دم می زند.

 

روشنفکران بدون دلیل درمورد توافقات اظهار نظر نکنند

امام جمعه موقت یاسوج در مورد برخی پیام ها و برگزاری کارناوال های شادی از سوی برخی روشنفکران گفت: باید به آنان گفت ما هم خوشحال از اثبات صلح آمیز بودن انرژی هسته ای ایران در جهان هستیم اما باید دانست هنوز هیچ گونه توافقی صورت نگرفته که بخواهیم آنرا نفی یا قبول کنیم و باید بیشتر از گذشته هوشیار در برابر نقشه های شوم دشمن باشیم.

 

حسینی صدر باتأکید براینکه تیم مذاکره کننده باید از نظر مخالفان و موافقان بهره بگیرد، ابراز کرد: تیم مذاکره کننده باید برای پیشبرد در اهداف خود، سخنان مقام معظم رهبری را چراغ راه خود قرار دهد و براساس سخنان و راهکارهای بیان شده از سوی معظم له در برابر طرف مقابل حرکت کند.

 

عربستان سعودی بدون شک شکست خورده جنگ یمن خواهد بود

وی در ادامه به جنگ ستیزی سعودی ها در منطقه و حمله به کشور یمن اشاره کرد و افزود: عربستان سعودی در آینده نچندان دور تاوان این جنگ خود ساخته را خواهد دید.

 

امام جمعه موقت یاسوج ابراز کرد: امروز عربستان سعودی با توجه به دست داشتن و پشتیبانی گروههای تروریستی در منطقه و حمله به کشورهای عربی جایگاه خود در بین کشورهای مسلمان را از دست داده است.

 

حسینی صدر ابراز داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم غاصب اسرائیل با داشتن بیشترین و پیشرفته ترین تسلیحات نظامی نتوانست بیشتر از 33 روز در برابر اراده مستحکم مردم غزه ایستادگی کند و امروز هم باید دانست که عربستان سعودی چاره ای جزء تسلیم شدن در برابر اراده مستحکم مردم یمن ندارد.

 

عاملان حادثه جده عربستان باید به جزای عمل شنیع خود برسند

امام جمعه موقت یاسوج در ادامه با محکوم کردن حادثه فرودگاه جده و هتک حرمت دو نوجوان ایرانی از سوی مأموران عربستانی گفت: عاملان این عمل شنیع و غیره قابل بخشش باید هرچه زودتر به سزای اعمالشان با توجه به ارکان شرعی برسند.

 

وی  با بیان اینکه قوه قضائیه و مسئولان امور خارجه ایران نباید در برابر این بی حرمتی ساکت بنشینند، ابراز داشت: اگر عربستان سعودی خودش را منادی جهان اسلام می داند باید با تمام وجود در برابر این بی حرمتی از سوی این عاملان عمل شنیع واکنش نشان دهد و عاملان این بی حرمتی را به سزای اعمالشان برساند.

 

منبع : بویرخبر

انتهای پیام/س

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک