آخرین اخبار

9. تير 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 8088
بعد از انتشار این گزارش در رسانه ها، مسئولان جمعیت هلال احمر قصد کمک به این خانواده محروم را کرده و قرار است در قالب طرح حمایتی، این خانواده صاحب مسکن شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  بعد از  انتشار این گزارش در رسانه ها، مسئولان جمعیت هلال احمر قصد کمک به این خانواده محروم را کرده و قرار است در قالب طرح حمایتی، این خانواده صاحب مسکن شوند.

 

 

پس از انعکاس رسانه ای مشکلات یک خانواده با عنوان   کودکان یتیم و آرزویی که تا بحال محقق نشد/قصه ی تلخ ۷ خواهر وبرادر یتیم سوقی+تصاویر  ،  رئیس کمیته امداد شهر سوق آقای برومند نیز همراه ما شد، از سوق خارج شدیم، روستای بی زلیخایی را پشت سر گذاشتیم

حالا بعد از  انتشار این گزارش در رسانه ها، مسئولان جمعیت هلال احمر قصد کمک به این خانواده محروم را کرده و قرار است در قالب طرح حمایتی، این خانواده صاحب مسکن شوند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر به همراه معاونین و رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه از نزدیک مشکلات خانواده در روستای آب مو بخش سوق کهگیلویه که توسط این پایگاه خبری و در برخی از پایگاه های خبری منتشر شد ، را بررسی کردند.

امان الله جهان بین اظهار کرد: خانواده مرحوم عبدالرحیم فرهادی که مردادماه گذشته فوت شده است باهمسر و ۷ فرزند در روستایی محروم وفاقد امکانات اولیه زندگی می کنند.

 

وی افزود: با کمک خبرنگاران مشکلات انها رسانه ای و دکترضیایی رییس جمعیت هلال احمر کشور ماموریت داد تا مشکلات انها از نزدیک بررسی و گزارش شود.


امان الله جهانبین گفت: در بازدید از این روستا و گفتگو  با مادر خانواده مطلع شدیم هم اکنون این خانواده در وضعیت بسیار بدی زندگی می کنند و از نظر وسایل گرمایشی وسرمایشی مشکلات عدیده ای دارند و ازهمه مهمتر مسکن انها نیز شرایط بسیار بدی دارد.

وی افزود: مادر خانواده نگران وضعیت تحصیلی فرزندان خود است و اینکه وضعیت مسکن انها نیز غیرقابل تحمل است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ادامه داد مشکلات و نیازهای این خانواده به تهران گزارش می شود و درتلاشیم هزینه احداث و یا خرید یک باب واحدمسکونی را تامین کنیم.

وی تاکیدکرد :سایر نهادهای حمایتی نیز ما را یاری کنند.

جهانبین  درپایان از خبرنگاران  وسیدعادل رهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه قدردانی کرد.

 

برپایه گزارش، مرحوم عبدالرحیم فرهادی درمردادماه ۹۵ براثرسکته قلبی دارفانی راوداع گفت و همسر و پنج پسر و دو دخترش هم اکنون تنها با مستمری ناچیزکمیته امدادامام(ره) تامین معاش می کنند.

انها فاقد امکانات اولیه زندگی نیز می باشند.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک