آخرین اخبار

14. اسفند 1395 - 0:34   |   کد مطلب: 7657
رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه گفت: تیم عملیاتی توانستند تنها سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان که پس از وازگونی دچار حریق شده بود را از مرگ نجات دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، خودروی نیسان به علت انحراف به چپ از جاده پرت و در اثر برخورد با سنگ‌های حاشیه جاده دچار حریق شد.

 

سید عادل رهبریان بیان کرد: تیم عملیاتی توانستند تنها سرنشین یک دستگاه خودروی نیسان که پس از وازگونی دچار حریق شده بود را از مرگ نجات دادند.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه تصریح کرد: راننده خودروی واژگون شده در مسیر فیلگاه به دهدشت به کمک امدادگران جمعیت هلال‌احمر از مرگ حتمی نجات یافت.

 

رهبریان گفت: در این حادثه که عصر امروز در ۲۰ کیلومتری فیلگاه رخ داد خودروی نیسان به علت انحراف به چپ از جاده پرت و در اثر برخورد با سنگ‌های حاشیه جاده دچار حریق شد.

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه  درباره این حادثه اظهار کرد: پس از تماس با خط ۱۱۲ مبنی بر سقوط خودروی نیسان به دره بلافاصله امدادگران پایگاه فیلگاه جمعیت هلال‌احمر راهی محل حادثه شدند.

 

رهبریان اذعان کرد:  تیم امدادی پایگاه متشکل از آقایان صادق اعتمادخو،حامد عطایی و ابراهیم راوندی با اعزام به منطقه راننده خودروی نیسان که تک سرنشین این خودرو بود را نجات دادند.

 

وی تصریح کرد:علی فرهمندیان ۳۵ ساله راننده خودرو درحال بازگشت از منطقه عشایری خود بوده به علت انحراف به چپ خودرو و برخورد با سنگ‌های حاشیه جاده دچار این حادثه شده بود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه خاطرنشان کرد:تیم امدادی پس از انجام ارزیابی و چک علایم حیاتی مصدوم کمک‌های اولیه را به صورت سرپایی ارائه دادند.

رهبریان افزود:تیم عملیاتی به کمک تیم ۱۲۵ آتش‌نشانی به مهار خودروی حریق شده پرداختند که پس از نیم ساعت موفق به اطفای حریق خودرو شدند.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک