آخرین اخبار

14. آبان 1401 - 6:58   |   کد مطلب: 10902
رحمت اله فیروزی گفت: شورای عالی امنیت ملی باید تدبیر و مراقبت کند و از اتفاقاتی که باعث گرفتن جان انسان‌ها و خسارت می شود جلوگیری کنند.

نماینده مجلس یازدهم در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص حوادث اخیر و لزوم برخورد با آشوبگران گفت: مسئولان حوزه امنیت کشور باید تدابیر لازم را داشته باشند و مردم هم مراقبت کنند که اتفاقی نیفتد.

 

 

 

رحمت اله فیروزی بیان کرد: یک بخش از اغتشاشگران، وابستگان به گروه‌های التقاطی، ضدانقلاب و منافقین هستند که این‌ها باید بیشتر تحت رصد قرار بگیرند، گروه دیگر عده‌ای جوان ناآگاه هستند که شاید انتقاداتی هم داشته باشند که ما باید در چارچوب فرمایشات مقام‌معظم رهبری که روز گذشته داشتند عمل کنیم، عده‌ای هم تحت تاثیر جو قرار می‌گیرند که بحثشان جداست مردم همین کشورند که باید توجیه شوند.

 

 

 وی در ادامه گفت: کسانی که مردم را می‌کشند باید اشد برخورد با آن‌ها شود، کشتن آدم‌های بی‌گناه و آتش زدن مسجد و امامزاده کار مردانه‌ای نیست.

 

 

فیروزی تاکید کرد: مسئولان امنیتی، انتظامی و نظامی کشور باید این مراقبت‌ها و تدابیر را داشته باشند تا شاهد بروز این حوادث ناگوار در گوشه و کنار کشور نباشیم، نکته بعدی این است که باید تلاش کرد رضایتمندی برای مردم ایجاد شود که این مشکلات معیشتی مردم مورد سوءاستفاده قرار نگیرد این‌ها اقدامات متفاوتی را می‌طلبد که باید به آن توجه شود.

 

 

وی در خصوص نقش شورای عالی امنیت ملی در حوادث اخیر و برخورد با آشوبگران گفت: اطلاعاتی از تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی نداریم اما باید تدبیر و مراقبت کنند و از اتفاقاتی که باعث گرفتن جان انسان‌ها و خسارت می شود جلوگیری کنند لذا حیطه کاری آن‌هاست که باید مراقبت کنند و تدبیر و جدیت داشته باشند که شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک