آخرین اخبار

18. فروردين 1396 - 16:01   |   کد مطلب: 7796
امام جمعه دیشموک گفت: مسئولان شهر و بخش دیشموک، دستگاههای امنیتی و نیروی انتظامی طوری برخورد کنند که دیگراین ارکسترها در این شهر نباشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوندی امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته با انتقاد شدید از رقاصی در جشن عروسی و آن هم در دید عموم و بعضا برگزاری جشن در شب های شهادت و حتی ایام فاطمیه به ویژه در دیشموک، اظهار کرد: عده ای با آوردن "ارگ" به جشن عروسی خود و با دعوت از بچه های کوچک آن هم بدون رعایت حجاب به رقص و رقاصی، مردم را از دین گمراه می کنند.

 

وی با بیان اینکه، با این عروسی ها مردم به گمراهی کشانده می شوند، افزود: کجای دین و کتاب مقدس قران ما این وضعیت آمده که برخی ها رعایت نمی کنند.

 

امام جمعه دیشموک بیان کرد: شیعه ی  امام علی(ع)این چنین نیست که به رقاصی بپردازد .

 

حجت الاسلام راوندی اذعان کرد: امام حسین (ع) فرموده اند که یزید با رقص و رقاصی مردم را از دین به گمراهی کشانده است.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه، اسلام یزیدی و هم اسلام حسینی(ع) داریم، گفت: این  همه جمعیت دور "ارگ" اسلام یزیدی جمع شده و با رقاصی از دین گمراه می شوند.

 

حجت الاسلام راوندی تصریح کرد: این ارکستر و ساز و دهلی  که در حال منحرف کردن جامعه  است و در شهر دیشموک هم وجود دارد، همین اسلام یزیدی می باشد که برای گمراه کردن مردم از دین خدا بکار گرفته می شود.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه، امام حسین(ع) با رقاصی یزید و آن هم در کاخ خودش و نه در دید عموم؛ به شدت مخالفت داشته چرا که این کار برای گمراهی مردم از دین صورت می گرفت، خاطرنشان کرد: امام حسین فرمود به همین خاطر بر ضد یزید حرکت کرده و جان اهل بیتم را فدا کردم تا از این کار یزیدی جلو گیری کنیم.

 

حجت الاسلام راوندی با انتقاد و گلایه شدید از مراسمات عروسی یزدیدگونه، گفت: یقین داشته باشید که چنین کاری را نه دین و نه امام زمان(عج) بلکه خدای متعال هم قبول ندارد و مردم باید از برگزاری جشن عروسی به این سبک و سیاق و با حضور ارگ و ساز و دهل و رقص و رقاصی خودداری کنند/.

 

 

امام جمعه دیشموک گفت: مسئولان شهر و بخش دیشموک، دستگاههای امنیتی و نیروی انتظامی طوری برخورد کنند که دیگراین ارکسترها در این شهر نباشند.

 

حجت الاسلام راوندی در ادامه با اشاره به اعیاد رجب، میلاد امام جواد (ع) و امام علی(ع) در 13 رجب را تبریک عرض کرد و گفت:  ان شاء الله ما پیروان واقعی این امامان باشیم.

 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه 20فروردین سالگرد غنی سازی فن آوری هسته ای کشور را در روز شنبه پیش رو داریم، بیان کرد: این روز را به عموم تبریک عرض می کنم.

 

 

حجت الاسلام راوندی با بیان اینکه، جوانان ما در زمان تحریم توانستند به غنی سازی فن آوری هسته ای دست یابند،  گفت: روز 20 فروردین هر سال به  جهت این امر و پاس تقدیر از زحمات جوانان فعال این عرصه و به ویژه شهدای هسته ای، به عنوان روز ملی شدن فناوری هسته ای نام گذاری شده است.

 

 

وی در ادامه با پرداختن به بحث عدالت در جامعه اسلامی، بیان کرد: امام علی(ع) باید برای مسئولین، دولتمردان و قوه قضائیه الگو باشد.

 

امام جمعه دیشموک با بیان اینکه، برخورد با مفسد اقتصادی در هر لباس و پست و مقام و یا هر جناح سیاسی، خواسته ی به حق مردم است، تصریح کرد: اگر رهبری دستور برخورد با مفسدان اقتصادی را می دهد، در راستای همین درخواست مردم می باشد.

 

حجت الاسلام راوندی گفت: بیت المال باید بصورت مساوی بین مردم تقسیم شود.

 

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه، یک دانشجوی دیشموکی به دلیل یک میلیون و پانصدهزارتوان قصد ترک تحصیل از دانشگاه را دارد، انتقاد کرد: چطوری است که برخی مسئولان حقوق های نجومی می گیرند و فرزندان آنها در خارج از کشور به تحصیل می پردازند ولی یک جوان بدبخت به خاطر ضعف مالی و ان هم این مبلغ کم، ترک تحصیل کند، آیا این عدالت است!

 

 

حجت الاسلام راوندی تاکید کرد: حقوق های نجومی و تحصیل فرزندان مسئولان در خارج از کشور، با وجود ضعف مالی بسیاری از مردم بدبخت در کشور ، با عدالت نظام و انقلاب اسلامی  سازگاری ندارد.

 

امام جمعه دیشموک خواهان برخورد جدی مسئولان قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی در هر لباس و جناح سیاسی شده است.

حجت الاسلام راوندی همچنین در ادامه با اشاره به ایام رجب و بحث اعتکاف، گفت: حضور پرشور مردم به ویژه جوانان معتکف در ایام اعتکاف، نشان از علاقه و رویش نظام اسلامی است که مردم به ویژه جوانان معتکفین برای برقراری ارتباط با خداوند، مصر بوده و بی تابی می کنند.

 

وی؛ ضمن تسلیت روز وفات حضرت زینب، بیان کرد: امیدوارم همه بانوان حضرت زینب را الگوی واقعی خود قرار دهند.

 

حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوندی امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن تقدیر از نیروی انتظامی دیشموک به جهت برقراری امنیت به ویژه امنیت خوب در مدت اخیر و در عید نوروز، از نواختن ارگ در جشن عروسی مردم "این الات گمراه کننده مردم از دین"، به شدت انتقاد کرده و خواهان برخورد مسئولان مربوطه با این ارکسترها و ساز و دهل شده است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک