آخرین اخبار

12. فروردين 1394 - 20:16   |   کد مطلب: 1021
مسئول اداره سازمان تبلیغات شهرستان کهگیلویه:
12 فروردین سرآغاز یک تحول بنیادین درکشور ایران ومنطقه بود
مسئول اداره سازمان تبلیغات شهرستان کهگیلویه گفت: جمهوری اسلامی ایران آمد تا نگاه جهالت واستبداد ودیکتاتوری را حذف کند،جمهوری اسلامی ایران آمد تا تجمل گرایی ولوکس گرایی ومحرومیت را از جامعه بردارد پس بنابراین 12فروردین سرآغاز یک تحول بنیادین درکشور ایران ومنطقه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام  سید محمد حسینی طلب مسئول نمايندگي تبليغات اسلامي شهرستان کهگیلویه در گفت گو با خبر نگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه این انقلاب در نوع خود در میان تمام انقلاب‌هایی که در سطح دنیا وجود دارد پدیده‌ای نادر و کم‌نظیر است، تصریح کرد: انقلابی که تازه به پیروزی رسیده و تنها 50 روز از عمر آن گذشته، پس از گذشت این مدت از پیروزی، نوع استقرار انقلاب را به رای ملت بگذارند، نشان از بینش دقیق معمار کبیر انقلاب اسلامی دارد.

 

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان نوروزی خود در حرم مطهر رضوی همان سخنان امام راحل در سال 1342 و سال 1357 را مطرح کردند و امسال را با یک مبنای قرآنی به عنوان 'همدلی و همزبانی دولت و ملت' تعیین نمودند.

 

حسینی طلب گفت: جمهوری اسلامی ایران آمد تا نگاه جهالت واستبداد ودیکتاتوری را حذف کند،جمهوری اسلامی ایران آمد تا تجمل گرایی ولوکس گرایی ومحرومیت را از جامعه بردارد پس بنابراین 12فروردین سرآغاز یک تحول بنیادین درکشور ایران ومنطقه بود.

 

وی افزود:12فروردین  که جلای ولایت،جلای جمهوریت ونظام جمهوری اسلامی ایران رادراین سرزمین احیا کرد یک واقعه کم نظیراست.

 

حسینی طلب در ادامه عنوان کرد: در 12 فروردین با وجود تمام جوسازی‌ها و فشارهایی که در آن دوران وجود داشت که مردم به جمهوری اسلامی رای ندهند، مردم در سایه راهنمایی‌های معمار کبیر انقلاب، پای صندوق‌های رای آمدند و بیش از 98 درصد، به استقرار نظام جمهوری اسلامی رای دادند.

 

این مقام مسئول، به فرموده‌های امام راحل پس از پیروزی انقلاب در رای گیری روز 12 فروردین سال 58 اشاره کرد و گفت: امام پس از رفراندوم جمله زیبایی را فرمودند «که صبحگاه 12 فروردین که روز نخستین حکومت الله است از بزرگ‌ترین اعیاد ملی است».

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک