آخرین اخبار

11. آذر 1394 - 13:26   |   کد مطلب: 4032
این استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: روحانیت را نباید از مجالس حسینی حذف و فضای مسجد و مراسمات ابا عبدالله حسین(ع) را فضای کاملا سیاسی و انتخاباتی کرد.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام امر الله اندرزیان در اجتماع بزرگ اربعین حسینی که در مصلی امام خمینی(ره) شهر دهدشت برگزار شده بود بات بیان اینکه عشق و محبت امام حسین (ع) در دل های تمام مسلمانان جهان جاری است افزود: امروز افراد شیعه در تمام نقاط جهان در کربلا جمع خواهند شد و عشق و ارادت خود را به ابا عبدالله(ع) نشان خواهند داد.

 

اندرزیان جهان را داری دوقطب حسینی و یزیدی دانست و افزود: کسانی که در قطب حسینی نیستند قطعا یزیدی هستند و کسانی هم که با ولایت نیستند با آمریکا و یزیدیان هستند.

 

وی با بیان اینکه دشمن برای نفوذ و سلطه بر کشور ایران همواره در تلاش است افزود: یکی از نقشه های دشمن سیاه نمایی و ناامیدی کردن مردم از وضع کشور ایران است.

 

اندرزیان یا اشاره به اینکه دشمن می خواهد ما را از آرمان های انقلاب اسلامی دور کند ادامه داد: ملتی که رهبرش می گوید من انقلابی ام، چرا ماها نباید انقلابی باشیم؟

 

این استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: مردم ایران باید با مواظبت از دین خود همیشه پیرو ولایت و آرمان های انقلاب باشند.

 

وی خواستار دوری و ترس مردم از افراد منافق و چند چهره شد و افزود: این افراد کسانی هستند که با حرکات و اعمال خود که در میان مسلمانان انجام می دهند قصدضربه زدن به اسلام را دارند.

 

اندرزیان با کنایه زدن به مراسم اربعین حسینی که در یکی از مساجد شهر دهدشت و با دعوت از چهره های سیاسی و غیر روحانی برگزار شد گفت: یکی دیگر از نقشه های دشمن برای نفوذ و سلطه در کشور ترویج اسلام منهای روحانیت است و ادامه داد: چرا در مجالس حسینی از روحانیت دعوت نمی شود؟ چرا مجالس حسینی تبدیل به فضای سیاسی شده است؟ چرا سخنرانان این مجالس افرادی غیر روحانی و سیاسی هستند؟

 

وی تاکید کرد: روحانیت را نباید از مجالس حسینی حذف و فضای مسجد و مراسمات ابا عبدالله حسین(ع) را  فضای کاملا سیاسی و انتخاباتی کرد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه خطاب به جوانان و مسئولین گفت: شهر دهدشت زمین حاصل خیز و مردمی خدایی دارد و باید جلوی مهاجرت مردم از این شهر با ایجاد زمینه های اشتغال و توسعه گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه ما تنها یک راه داریم و آن هم راه ولایت است افزود: روحانی انقلابی، عمار گونه تا آخر پشت ولایت است.

 

اندرزیان در پایان خاطر نشان کرد: که اربعین حسینی یک پیام دارد و آن هم این است که ما تا آخر حسینی باشیم.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک