آخرین اخبار

29. اسفند 1393 - 19:08   |   کد مطلب: 908
روز دوشنبه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهکیلویه و بخشدار سوق برای افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهید هدایت الله طیب به طریق بسیار جالبی و البته عجیبی از رودخانه روستای موگر عبور کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، علی اصغر طارم رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کهکیلویه و تورج رزمجو بخشدار سوق برای افتتاح طرح ساماندهی گلزار شهید هدایت الله طیب به طریق بسیار جالبی و البته عجیب از رودخانه روستای موگر عبور کردند.

 

بخشدار سوق با استفاده از تراکتور و رئیس اداره راه وشهرسازی شهرستان کهگیلویه در پشت ماشین در حال عبور از رود خانه روستای موگر هستند.

 

نکته بسیار جالب اینجاست که مسئول اصلی درست کردن و آماده سازی جاده ها در سطح شهرستان کهگیلویه و بخش سوق همین مقامات مسئولی هستند که به این طریق از رودخانه عبور کردند.

 

شاید همین مسئله تلنگری برای این مسئولین باشد تا هر چه سریع تر مشکلات این روستای محروم را برطرف کنند.

 

تورج رزمجو بخشدار سوق در گفتگو با پایگاه خبری کهگیلویه نبود اعتبارات را علت اصلی درست نکردن جاده و پل ارتباتی این روستا دانست و گفت: در صورت جذب اعتبارات لازم مشکلات دسترسی به روستای موگر را برطرف خواهیم کرد.

 

روستای موگر زادگاه شهید والامقام و شاخص کشور شهید هدایت الله طیب از مهمترین نیاز زیستی که همان راه ارتباطی است محروم است. قبر شهید در این روستا به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر تاکنون زائری به خود ندید و دوستانی که حتی از آمریکا برای زیارت آرامگاه طیب راهی منطقه شدند به علت سختی عبور و مرور نتوانستند بر مزار شهید حضور پیدا کنند.

 

گزارش و عکس: مجید آذربارگون

در تصاویر زیر عبور بخشدار سوق با استفاده از تراکتور و رئیس اداره راه وشهرسازی در پشت ماشین را مشاهده نمایید.

 

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک