آخرین اخبار

7. تير 1394 - 13:22   |   کد مطلب: 2190
حاشیه های پایگاه خبری کهگیلویه از یک تودیع و معارفه در دهدشت:
حاکم شدن فضای سیاسی بر شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد/وقتی خدمات رسانی فدای مسائل جناحی می شود
مدیر سابق شرکت توزیع برق کهگیلویه با اشاره به اینکه خیلی از افراد شایستگی بسیاری دارند اما به دلیل مسائل سیاسی به حق و حقوق خود نمی رسند؛ ادامه داد: یک مدیر نباید به خاطر اینکه چند صباحی بیشتر بر مسند مدیریت بماند منافع شخصی را جایگزین منافع شرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق دهدشت که با حضور فرماندار شهرستان، معاونین مدیر عامل شرکت بهره‌برداری برق استان و کارکنان شرکت برق ناحیه برگزار شد و با حاشیه های فراوان از جمله فضای نامناسب جلسه و حرف های تند کاظم رزمه مدیر سابق شرکت برق ناحیه کهگیلویه نسبت به مدیر عامل شرکت برق استان همراه بود.

 

کاظم رزمه مدیر سابق شرکت برق ناحیه کهگیلویه دراین آیین اظهار داشت: مدیر عامل شرکت برق استان در این مدت کوچکترین ارتباطی با ما نداشت به دلیل اینکه کسانی که در کنار ایشان بودند که فکر می کنم آنها تصمیم گیرنده بودند و به دلیلی که آنها می خواستند این اجازه را به خودشان ندادند که در ناحیه کهگیلویه حضور داشته باشند.

 

رزمه مدیرسابق شرکت بر ق ناحیه کهگیلویه در مراسم تودیع و معارفه گفت: شرکت برق یک اداره خدماتی است و ما نباید وارد مسائل سیاسی شویم.

 

مدیر سابق شرکت برق کهگیلویه با اشاره به اینکه حداقل ۶ تا ۸ ماه از مدیریت راه زادی می گذرد، گفت: حتی یک بار از نزدیک به این ناحیه سرکشی نداشته است و این از یک مدیر عامل شرکت فنی خدماتی بعید است.

kohgiluyeh.ir
رزمه با بیان اینکه شرکت برق یک اداره خدماتی است و ما نباید وارد مسائل سیاسی شویم، عنوان کرد: ایشان یک بار هم مکالمه تلفنی بنده را جواب ندادن دو من مجبور شدم تمام مشکلات را با نامه مکتوب گزارش دهم؛ چرا نباید مشکلات ما شنیده شود؛ چرا نباید در ناحیه حضور داشته باشند و تمام مشکلات را ببینند؛ چرا باید به حرف عده ای خاص گوش کنند؛ مگر کسان دیگری برای مدیر عامل تصمیم گیری می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه نباید در خدمت رسانی به مردم خللی به وجود آید،خاطر نشان کرد: خیلی از افراد شایستگی بسیاری دارنداما به دلیل مسائل سیاسی به حق و حقوق خود نمی رسند؛ یک مدیر نباید به خاطر اینکه چند صباحی بیشتر بر مسند مدیریت بماند منافع شخصی را جایگزین منافع شرکت کند.

kohgiluyeh.ir

مدیر سابق شرکت توزیع برق کهگیلویه در پاسخ به اظهارات یکی از عوامل برق استان که به دفاع از مدیر عامل سخن می‌گفت و در بخشی از سخنانش به رزمه قول استفاده از تجارب در پست استانی شرکت برق می‌داد با قاطعیت اعلام می‌کند: بنده در ناحیه شهرستان و در کنار همکاران می‌مانم و هیچ مسئولیتی در استان نمی‌پذیرم. ترجیح می‌دهم در کنار همکاران خودم در شهرستان باشم.

 

در ادامه این مراسم خسرو پرویزی مدیر جدید شرکت توزیع ناحیه برق کهگیلویه گفت: اولویت کاری ما بحث کاهش تلفات برق است که از دغدغه‌های اصلی شرکت توزیع است.

 

وی بحث تبدیل سیم به کابل،جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز،متعادل سازی روشنایی معابر و بحث پایداری شبکه‌ها را از برنامه‌های کاری برشمرد و بیان کرد: در خصوص پایداری شبکه به خصوص فیدر قلعه رئیسی و دیشموک به جد پیگیری می‌شود.

 

پرویزی یکی از مشکلات اصلی شهرستان را افت ولتاژ دانست و افزود: استفاده از وسایل برقی پرمصرف به خصوص کولرهای اسپیلت متناسب با ظرفیت شبکه نیست و امیدواریم با همکاری و تعامل پرسنل این اداره در جهت مشکلات اقدام کنیم.

 

وی بابیان اینکه باید از مسائل حاشیه‌ای دوری کنیم،ابراز کرد: مسائل سیاسی در خارج از اداره مطرح شود و درون اداره فقط بحث خدمت رسانی به مردم پرداخته می‌شود.

kohgiluyeh.ir

مدیر جدید شرکت توزیع ناحیه برق کهگیلویه عنوان کرد: از تعامل و همکاری دوستانم در اداره شرکت برق چرام قدردانی می‌کنم و همین امروز در جلسه معارفه روز تودیع خود را نیز تجسم می‌کنم و در جهت خدمت رسانی به مردم کهگیلویه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم.

 

در ادامه علی بازی روابط عمومی شرکت برق استان در جواب سخنان رزمه گفت: به هر حال مدیریت ماندگار نیست؛ ممکن است برخی نسبت به بعضی چیزها انتقاد داشته باشند اما مندس رزمه از سیستم ماست و طبق دستور مهندس راه زادی از مهندس رزمه در یکی از بهترین مدیریت های استانی استفاده خواهد شد.

 

وی با اشاره به نگرانی برخی از همکاران، ابراز کرد:بیشترین بازدیدهای مدیر عامل شرکت برق استان از حوزه کهگیلویه بوده به روایت میزان بازدیدهایی که خود این حقیر همراه بوده ام و از دوستان می خواهم در گفتار رعایت انصاف را داشته باشند.

kohgiluyeh.ir
 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک