آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1394 - 16:27   |   کد مطلب: 1297
وزیر ورزش و جوانان درامور جوانان کهگیلویه وبویراحمد:
کهگیلویه و بویراحمد از لحاظ سرانه فضای ورزشی جزو استان های برتر کشور است
وزیر ورزش و جوانان گفت با بیان اینکه سرانه های فضای ورزشی در برنامه چهارم توسعه کشور دیده شده و باید به بیش از یک متر برسد، گفت: سرانه فضای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد یک متر و در تهران 33 سانتی متر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، محمود گودرزی ظهر امروز در نشست ساماندهی امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک از سیاست های دولت یازدهم توسعه زیرساخت های وزرشی است اما در دولت های گذشته پروژه های زیادی تعریف شد که امکان اجرای پروژه جدید برای این دولت فراهم نیست.

 وی با بیان اینکه بیش از سه هزار پروژه در دولت های گذشته  اجرا شد که با منابع اعتباری فعلی تکمیل  و بهره برداری از آنها تا 40 سال دیگر طول می کشد، اظهار کرد: دولت یازدهم به دنبال تعریف پروژه های جدید نیست و به دنبال اتمام پروژه های دولت های قبل است.

گودرزی عنوان کرد: در سال گذشته90  درصد پروژه های بالای 80 درصد  برای تکمیل در اولویت قرار گرفت.

 

وزیر ورزش و جوانان  ابراز داشت: در اکثر استان های کشور 40 تا 50 هیات ورزشی وجود دارد که باید براساس آمایش سرزمینی و کارکارشناسی ورزش های مورد استقبال مورد توجه قرارگیرند.

 

در دولت یازدهم وجهی به تیم های استقلال و پیروزی پرداخت نشده است

وی با اشاره به اینکه براساس قانون پرداخت وجه به ورزش های حرفه ای ممنوع است ، گفت:  در این راستا وزارت ورزش و جوانان مبلغی به تیم های سرخابی پرداخت نکرده  و اینت تیم ها باید به دنبال منبع درامد برای خود باشند.

 

 سالانه 150 میلیارد تومان برای هیات های ورزشی واعزام ورزشکاران و  قهرمانی  در کشور هزینه می شود

گودرزی ابراز داشت: سالانه برای هیات های ورزشی, اعزام ورزشکاران به رقابت ها و قهرمانان و سایر حوزه ها 150 میلیارد تومان هزینه می شود اما تنها برای دو تیم استقلال و پیروزی 100 میلیارد تومان هزینه می شد که می توان با گذاشتن اعتبار 100 میلیاردی بر روی این میزان اعتبار و توزیع آن در سایر استان های کشور ورزش را شکوفا کرد.

 

 

وی به افتتاح ورزشگاه 15هزار نفری یاسوج اشاره کرد و با تقدیر از زحمات مدیران پیشین این اداره کل افزود: ورزشگاه 15 هزار نفر یاسوج با تلاش و زحمات همه خدمت‌گزاران به نظام احداث و به بهره برداری رسید.

 

حجت الاسلام خاضع خدمات زیادی در امر ورزش استان انجام داد

وی با تقدیر از زحمالت حجت اسلام خاضع مدیر کل سابق اداره ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دوست داشتیم حجت اسلام خاضع در این سمت باقی بماند که خودشان مایل به این نبودند و دوست داشتند در مکانی دیگر به این نظام خدمت کنند.

 

ایزدپور از نصب بنرهای تقدیر و تشکر از خودش بی خبر بود

وزریر ورزش و جوانان دولت یازدهم به بنر های نصبت شده و تقدیر از مدیر کل فعلی اشاره کرد و افزود: به ایزدپور گفتم که برای نوشتن و نصبت این بنرها هزینه پرداخت کرده که وی با تکذیب این امر گفت، از این موضوع بی اطلاعم و هیچگونه هزینه ای برای آن پرداخت نکرده ام و خودم هم از این موضوع ناراحت هستم.

 

شعار دولت واگذاری امر مردم به مردم است

گودرزی در ادامه به شعار سال 94 مطرح شده از سوی مقام معظم ر هبری اشاره کرد و گفت: شعار دولت و ملت همدلی و همزبانی چراغ راهی برای مسئولان است و دولت یازدهم براساس این شعار تلاش می‌کند امر مردم را به خود مردم واگذار کند.

 

وی توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد و سمن ها را در رفع مشکلات جوانان خوب و مؤثر دانست و تصریح کرد: توسعه کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد در رفع مشکلات جوانان تاثیر گذار است و این سازمان‌ها می‌توانند دولت را در این زمینه کمک کنند.

 

مشکل تغییر هویت جوانان را تهدید می کند

وزیر ورزش و جوانان مشکل هویتی در جوانان را از معضلات کنونی در جامعه خواند و افزود:مشکل تغیر هویت در جوانان جدی است که تغییر فرهنگ، سبک زندگی  با افزایش دسترسی به فضای مجازی، کوچک شدن جهان و دسترسی آسان به اطلاعات در این تغییر هویت نقش بسزایی دارد.

 

شکاف نسلی از عمده ترین مشکلات کاهش ازدواج

گودرزی با بیان اینکه براساس اطلاعات به دست آمده زمان مذاکره در خانوده‌های ایرانی 25 دقیقه است که همین موضوع موجب شده خانواده‌ها نتوانند فرهنگ خود، به خصوص ازدواج را به جوانان انتقال دهند،ابراز کرد: شکاف نسلی و تفاوت نسلی  از عمده دلیل کاهش ازدواج در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ آسیب‌های اجتماعی رتبه پایینی در کشور دارد،بیان کرد: از دلایل پایین بودن آسیب‌های اجتماعی در این استان شاید ایزولهتر بودن آن به نسبت دیگر استان‌ها است.

 

طلاق در کهگیلویه وبویراحمد پایین است

گودرزی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد آمار طلاق در مقایسه با سایر نقاط کشور پایین است و ازدواج نیز بالا است،گفت:نبود مشکلات هویتی و پایین بودن آسیب‌های اجتماعی و کاهش آمار طلاق و افزایش ازدواج می‌تواند به حفظ یک دستی کهگیلویه و بویراحمد کمک کند.

منبع: بویرخبر

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک