آخرین اخبار

15. اسفند 1393 - 18:22   |   کد مطلب: 720
امام جمعه دهدشت گفت: اقتدار ایران در سراسر جهان نفوذ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، حجت الاسلام سید نصیر حسینی امام جمعه دهدشت با بیان اینکه امروز ایران باید برای دنیا برنامه داشته باشد گفت: اقتدار ایران در سراسر جهان نفوذ کرده است.

 

امام جمعه دهدشت خود و نمازگزاران را به رعایت تقوای الهی توصیه و سفارش کرد و اظهار داشت: تقوا بهترین پناهگاه انسان برای فرار از حیله و مکرهای دنیا است.

 

وی با بیان اینکه ما باید اقتصاد مقاوتی را در کشور رواج دهیم گفت: خیلی از مشکلات جوانان ریشه در بیکاری دارد.

 

حسینی بیان کرد: خدا اراده کرده که مستضعفان حاکم بر جهان و وارث جهان شوند و مطمئن باشید که اراده خدا حتمی است و با اراده انسان‌ها فرق دارد.

 

وی افزود: خدا اراده کرده که ما الگو باشیم و وارث زمین گردیم ما هم باید در این راه حرکتی کنیم تا بتوانیم الگو باشیم.

 

خطیب نماز جمعه دهدشت در ادامه به هفته منابع طبیعی اشاره کرد و یادآور شد: در راستای بیان اهمیت منابع طبیعی برنامه‌ها و اقدامات بسیار ارزنده‌ای در این هفته توسط منابع طبیعی شهرستان صورت گرفته که قابل تقدیر است.

 

حسینی با باشاره به وسوسه ها و حیله های شیطان گفت: کسانی ک زیاد یادخدا می کنند،کسانی که زیاد اشک می ریزند و کسانی که زیاد استغفار می کنند ازشرشیطان در امانند

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونسیت در کنگره آمریکا پرداخت و  متذکر شد: حرف‌هایی که در این سخنرانی بیان شد توهم رژیم صهیونیستی است و ما امروز شاهدیم که آمریکا به نوکری اسرائیل درآمده و گوش به فرمان این رژیم جعلی است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک