آخرین اخبار

9. تير 1400 - 10:02   |   کد مطلب: 9880
افزایش کیفیت زندگی شهری یکی از مهمترین مطالبات شهروندان از مدیران شهری و همچنین اعضای شورای شهر است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

یکی از مهمترین رسالت های یک رسانه‌ برقراری پل ارتباطی میان مردم و مسئولان بوده و در همین راستا  رساندن  انتقادات،نظرات و  نیازهای شهروندان  و نیز بیان خدمات نظام برای مردم است.

 

 

شهروندان شهر سوق شهرستان کهگیلویه از وضعیت نامناسب اسفالت معابر و کمبود برخی امکانات  رنج می برند که با درایت و توجه مسئولان به آسانی قابل حل است.
 
 
یکی از شهروندان سوق در خصوص وضعیت نامناسب معابر شهر گفت: بدلیل وضعیت نامناسب آسفالت کوچه ها که بدلیل نشست و زیر سازی نامناسب، دارای دست انداز شدند و جلو بندی وسائل نقلیه به رغم بارها تعمیر دچار مشکل می شوند.
 
 
دیگر شهروند سوقی  با انتقاد از وضعیت آسفالت محله گفت: همانگونه که مشاهده می کنید این محله آسفالت مناسب و استانداردی ندارد.
 
وی افزود: آسفالت این منطقه خیلی قدیمی است وضعیت بسیار بد و نامناسبی دارد و از مسئولان انتظار می رود نسبت به بازسازی معابر شهر اقدام کنند.
 
 
گلایه شهرواندان شهر سوق دغدغه ای منطقی و به حقی است، که مردم با پرداخت عوارض و مالیاتی که قبلا  نزد مدیریت شهری و شورای شهر به امانت گذاشته شده  انتظار دارند  زیرساخت شهری به خوبی و به موقع انجام شود.
 
 
این شهروندان در خصوص وضعیت نامناسب معابر شهر سوق گلایه های زیادی داشته که متأسفانه در برخی موارد اولویت‌های اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در مدیریت شهری با اولویت مورد انتظار شهروندان متفاوت است.
 
 
در همین خصوص شهردار سوق  در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس  گفت: از ابتدای سال تاکنون زیرسازی روکش و آسفالت معابر، کوچه و خیابان ها  صورت گرفته است.
 
عیسی غندی گفت: روند اجرای فعالیت های عمرانی شهر با رویکرد تحقق اهداف مدیریت شهری و اجرای تعهدات  در راستای تامین رفاه و آسایش و جلب رضایت مندی شهروندان است.
 
 
وی گفت: مطالبه عمومی مردم و یکی از نیازهای شهر سوق آسفالت خیابان ها و معابر این شهر است به همین جهت آسفالت معابر سوق مهمترین برنامه کاری شهرداری است.
 
شهردار سوق در پایان گفت: امیدواریم با اجرای فعالیت‌های عمرانی بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات در شهر  گام‌های اساسی برداریم.
 
 
امیداست که این امر  مهم نیز در اولویت اجرایی شورای منتخب شهر سوق قرار گرفته و هر چه سریعتر نسبت به ساماندهی آسفالت معابر شهری که در حال حاضر به یکی از دغدغه‌های جدی شهروندان این تبدیل شده اقدام کنند.
 
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک