آخرین اخبار

25. شهريور 1395 - 16:51   |   کد مطلب: 6091
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه مطرح کرد:
بازسازی واقعه غدیر برای نخستین بار در دهدشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری باخبرنگاران از بازسازی واقعه غدیرخم برای نخستین بار در شهر دهدشت خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سعید بررومندزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه از بازسازی واقع غدیر در دهدشت خبر داد و افزود: بازسازی میدانی واقعه غدیر خم در چهار شهرستان استان از جمله شهرستان کهگیلویه برگزار می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به برگزاری این مراسم درساعت 17 روز ۲۹شهریور در شهردهدشت اشاره کرد و اظهارداشت: این واقعه با هنرمندی 200 نفر از هنرمندان سوق و دهدشت و با حضور مسؤولان و اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود.

kohgiluyeh.ir

برومندزاده از همکاری ایرج کاظمی جو رییس اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه تقدیرکرد و با اشاره به مکان‌یابی واقعه تصریح کرد: در محل کوی پاسداران به سمت قبرستان جدید نقطه‌ای که از لحاظ جغرافیای سرزمینی و توپوگرافی به سرزمین کعبه شباهت دارد برای اجرای این واقعه انتخاب شده است.

 

وی اظهارداشت:در۳۷سال گذشته دشمنان سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشته اند و در این راه ازحربه های مختلفی استفاده کرده اند.

kohgiluyeh.ir

وی الگوشدن انقلاب اسلامی در دنیا را علت عصبانیت دشمنان دانست وافزود:آن ها با کارشناسی و مهندسی ابزارهای مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند.

 

برومندزاده بااشاره به موضوع تهاجم فرهنگی بعنوان یکی  ازمهم ترین برنامه دشمنان در تقابل با انقلاب اسلامی گفت:برنامه ریزی برای اثرگذاری بر اعتقادات مذهبی وهجمه به آن ها درجهت دوری نسل جوان کشور،سبب شده که دشمنان مسایل مختلفی ازجمله موضوع امامت و ولایت را مطرح نمایند وغدیرخم را باشکل های مختلف زیرسوال ببرند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک