آخرین اخبار

3. مرداد 1396 - 13:20   |   کد مطلب: 8181
جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه در ادامه اقدامات شایسته خود اینبار با حضور در روستای بی منجگان به معلولان این روستا خدمات پزشکی و کمک های رایگان انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، جمعیت هلال احمر در سفر به روستای بی منجگان از 9 معلول روستا سرکشی کرد علاوه بر اقدام شایسته تکریم این معلولان به آنان با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدمات درمانی رایگان ارائه داد و سبدهای کالا نیز توزیع کرد.

بی‌منجگان یا‌‌ همان روستای معلولان کهگیلویه وارث دردهای فرشتگانی است که علاوه بر درد معلولیت مشکلات بیشماری هر کدام دارند و شاید پرستاری مادران و دیگر اعضا این خانواده‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد که قلم از بیان آن‌ها ناتوان است.

ابتدا از خانواده‌ای که ۳دختر و یک برادر معلول داشتند بازدید شد و مدیر هلال احمر و پزشک همراه از نزدیک با آن‌ها صحبت و درخواست‌های آن‌ها را شنیدند و توصیه‌های لازم جهت معاینات پزشکی در مراکز درمانی دهدشت انجام شد.

ما این پایان کار نبود و کاروان هلال احمر با همراهی خبرنگاران در گرمای آغازین روزهای مردادماه کهگیلویه به سراغ دیگر معلولان این روستا رفت و این بار سه خواهر با مشکلات بیشتری گرفتار بودند خواهرانی که از نعمت پدر محروم هستند.

سید عادل رهبریان در پایان این دیدار‌ها گفت: رایزنی با خیرین را برای تامین نیازهای ضروری خانواده‌های چند معلولی از اقدامات آتی جمعیت هلال احمر بیان کرد و در زمینه‌ی تامین مصالح ساختمانی جهت تعمیر وتکمیل منزل خانواده‌ی ۴معلولی ماژول و همچنین تهیه‌ی وسایل ضروری برای خانواده ۳معلولی معززیانی در کوتاه‌ترین زمان قول همکاری داد.

شرمت الله حسینی پرور بخشدار مرکزی کهگیلویه نیز در این بازدید گفت؛ نظام اسلامی خدمات زیادی به اقشار آسیب‌پذیر از جمله معلولان ارایه می‌دهد و برنامه‌های متنوعی رانیز پیش بینی و اجرا خواهد شد.

حسینی پرور همچنین از خدمات جمعیت هلال احمر در انجام چنین برنامه‌هایی قدر دانی کرد.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک