آخرین اخبار

18. اسفند 1395 - 1:20   |   کد مطلب: 7677
با حضور مدیران منابع طبیعی و آموزش‌وپرورش کهگیلویه صورت گرفت:
کاشت درخت به مناسبت هفته درختکاری در دهدشت+تصاویر
مدیران آموزش و پرورش و منابع طبیعی و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز و هفته درختکاری، اقدام به کاشت نهال کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  مدیران آموزش و پرورش و منابع طبیعی و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز و هفته درختکاری، اقدام به کاشت نهال کردند.

 

به مناسبت روز و هفته درخت کاری مدیران آموزش و پرورش و منابع طبیعی و جمعی از کارشناسان اداره آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه با حضور در حیاط دبیرستان نمونه دولتی جوادیه در مراسمی با کاشت نهال این روز را گرامی داشتند.

 

 

سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه  به همراه مدیر منابع طبیعی و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش و کارکنان دبیرستان نمونه دولتی جوادیه  با حضور در مراسمی نمادین روز درخت کاری را گرامی داشتند.

در این مراسم  مدیرآموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ضمن  تاکید بر صیانت و حفاظت از منابع طبیعی  گفت: این منابع میراث گذشتگان ما است که باید به آیندگان منتقل شود.

سید لطف الله فروزان افزود: متاسفانه در سال های اخیر ، برخی سود جویان اقدام به تخریب منابع طبیعی در سطح دنیا کرده اند که عوارض  آن شامل ، کاهش بارندگی  ،گرم شدن هوا را امروز شاهدیم.

وی، خواستار فرهنگ سازی درخصوص صیانت  و حفاظت از منابع طبیعی در کشور شد و  آموزش و پرورش را بهترین محل برای این فرهنگ سازی  دانست.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک