آخرین اخبار

15. بهمن 1394 - 0:52   |   کد مطلب: 4715
نویسنده کتاب"پایی که جا ماند"
فرهنگ ایثار و شهادت کمر دشمن را شکست
سید ناصر حسینی‌پور با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت کمر دشمن را شکست تصریح کرد: جنس این فرهنگ و دفاع مردمی ملت ایران قابل تحلیل نیست و تنها کسانی که از انقلاب شناخت کافی دارند می‌توانند در قاموس انقلاب این فرهنگ را تحلیل کنند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، سید ناصر حسینی‌پور در یادواره 417 شهید شهرستان کهگیلویه که در سالن ورزشی ناحیه مقاومت دهدشت برگزار شده بود با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت کمر دشمن را شکست تصریح کرد: جنس این فرهنگ و دفاع مردمی ملت ایران قابل تحلیل نیست و تنها کسانی که از انقلاب شناخت کافی دارند می‌توانند در قاموس انقلاب این فرهنگ را تحلیل کنند.

 

وی شهدا را قهرمانان واقعی دانست و اظهار داشت: یادواره شهدا برای یادآوری رشادت‌های این بزرگواران و مروری به گذشته است تا خودمان را ریکاوری کنیم.

 

نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» سنجش ولایتمداری را از دیگر اهداف برگزاری یادواره‌ها برشمرد و افزود: دشمنی نظام استبداد و تفکر سلطه با ما در ارتباط با صادرات فرهنگ شهادت است.

پایگاه خبری کهگیلویه

این آزاده دفاع مقدس با بیان اینکه شهیدان با بصیرت راه دفاع در پیش گرفتند و این طور نبود که از روی احساس وارد جنگ شوند ادامه داد: بعثی شناسی آن روز را باید در یادواره‌‌ها داشته باشیم تا مردم بدانند دشمن با فرزندان این ملت چه کرد.

 

وی دفاع مقدس با بیان اینکه اساس دشمنی با نظام این است که شیعه بدون بصیرت و معرفت می‌خواهد افزود: استخوان‌های شهدایی که برای تشییع به میهن باز می‌گردند اهرم بازدارندگی دارند.

پایگاه خبری کهگیلویه

حسینی‌پور با اشاره به اهمیت انرژی هسته‌ای و کاربرد آن در بخش پزشکی با بیان اینکه بخشی از هزینه صفحات سوخت 20 درصد راکتور تهران توسط شهدای هسته‌ای تأمین شده است تصریح کرد: جلوی سوخت ما را گرفتند و نمی‌دهند و هزار دبه درمی‌آورند.

 

جانباز دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ما با شهادت بیدار می‌شود گفت: مذاکرات هسته‌ای به بن بست رسیده بود اما در تشییع شهدای غواص تفکر و سیل عظیم ملتی که عاشق شهدا بودند در کنار تابوت‌ها مذاکرات را به جلو کشاند.

پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک