آخرین اخبار

17. شهريور 1395 - 15:28   |   کد مطلب: 6011
به همت حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سوق:
خدمت خالصانه جهادی و فرهنگی گروه جهادی رهپویان ولایت+تصاویر
تعدادی ازبسیجیان حوزه مقاومت امام حسین (ع)سوق با یک اقدام خیرخواهانه و اردوی جهادی و لبیک به ندای رهبر به یاری مظلوی ستم دیده وخانواده ای فقیر شتافتند.

به گزارش کهگیلویه، سپاس ویژه از برادر پاسدار جوان و ارزشی جناب سروان حاج مقداد خاضع که الحق والانصاف نشان داده که نیروی مخلص و ولایت مداری میباشد.

 

به همت ویاری تعدادی ازبسیجیان حوزه مقاومت امام حسین علیه السلام شهرسوق با یک اقدام خیرخواهانه و اردوی جهادی به ندای رهبر و مرید خود لبیک گفتند و یاری مظلوی ستم دیده وخانواده ای فقیر شتافتند.

 

سرپناهی برای این خانواده درست کردند و این گروه جهادی غیر از کار درعرصه سازندگی دست به کارهای فرهنگی ازقبیل شبی باشهدای جاورده زدند که با استقبال عظیم مردم بخش جاورده روبرو شد.

 

افرین برشمابسیجیان خستگی ناپذیرحوزه امام حسین علیه السلام شهرسوق که بادست خالی و دریغ از کمک یک مسول شهرستانی و حتی استانی در نقطه ای دوردست ازتوابع شهرستان کهگیلویه بخش جاورده به مصداق شعر

بنی آدم اعضای یکدیگرند

که درآفرینش زیک گوهرند

چه عضوی به درداوردروزگار

دگرعضوهارانماندقرار

جامه عمل پوشانده  و به ندای رهبرشان لبیک گفتند و به کمک خانواده ای محروم ازتوابع جاورده روستای قلعه بنی شتافتند.

 

امیدواریم مسولان به فکرفروروند و چشمانشان را بازکنند وبه یاری مظلومان وستمدیدگان فقر بشتابند نه فکرصندلی راحت ریاست وغیره باشند.

 

درپایان ازبرادرعزیزودلسوزدکترشفایی ریاست محترم شبکه بهداشت شهرستان که دراین عرصه بسیجیان رافراموش نکردند ....خسته نباشید خداقوت

خبر: سید ستار دیورخش

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک