آخرین اخبار

11. بهمن 1394 - 15:02   |   کد مطلب: 4690
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک گفت: انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران بود که سرآغاز فصلی جدید در حمایت از مستضعفان، مظلومان و محرومان جهان بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک عصر امروز گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فضازی سازی محیطی در سطح شهر دیشموک و پایگاه‌های تابعه حوزه مقاومت بسیج دیشموک صورت گرفت.

 

وی افزود: انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ ملت ایران بود که سرآغاز فصلی جدید در حمایت از مستضعفان، مظلومان و محرومان جهان بوده است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دیشموک آغاز زنگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس سطح بخش، استقبال نمادین از ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن به وسیله رژه موتوری و خودرویی، راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در مسیر استقبال نمادین، دیدار از خانواده شهدا و ایثارگران با حضور شورای اداری، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی بومی و محلی و توزیع تراکت‌های با موضوع اهداف شوم و توطئه‌های وهابیت و تکفیری‌ها به مناسبت استکبارستیزی در مدارس را از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که در دهه فجر امسال صورت می‌گیرد.

صنوبری حضور پرشور بسیجیان در راهپیمایی 22 بهمن را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر عنوان کرد و از عموم مردم بخش دیشموک برای حضور باشکوه و دشمن‌شکن در این روز مهم، دعوت بعمل آورد.

عکس: وحید آهنگ

انتهای پیام:و/ا

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک