آخرین اخبار

3. آذر 1394 - 19:36   |   کد مطلب: 3973
رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه بهمراه امام جمعه، فرمانده بسیج و جمعی از مسئولان با خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران و رزمندگان دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، عصر امروز به مناسبت هفته بسیج امام جمعه دیشموک به همراه جمعی از مسئولان بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت بسیج از خانواده‌های شهدا و ایثارگران دیدار و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کردند. 

امام جمعه دیشموک در دیدار با خانواده‌های شهدا اظهار داشت: فرزندان شما در دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادگی کردند و با نثار جان خود اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل خاطرنشان کرد: اگر امروز کشور می‌تواند هر روز به پیشرفت و توسعه دست پیدا کند و توانسته در عرصه‌های مختلف پیشتاز باشد مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های رزمندگانی است که در دروان هشت سال دفاع مقدس بدون هیچ چشم داشتی در جبهه‌ها حاضر شده و با دشمن مقابله کردند.

صمدی رئیس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه نیز با تأکید بر اینکه ادامه دادن راه شهدا و حفظ آرمان‌های آنان از مهم‌ترین رسالت‌ها و وظایفی است که نسل امروز بر دوش دارد، افزود: اگر رشادت‌ها و شجاعت‌های نوجوانان و جوانان دیروز نبود امروز معلوم نبود که چه سرنوشتی در انتظار کشور بود.

انتهای پیام:و/آ

عکس : وحید آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک