آخرین اخبار

11. تير 1394 - 9:17   |   کد مطلب: 2256
وصیت نامه اولين شهيد فوتباليست کهگیلویه وبویراحمد:
حفظ حجاب از خون شهيدان مهم تر است
شهيد علي فتاحي از شهدای منطقه تل زالي از توابع شهرستان بو يراحمددر بخشي از وصيت نامه خود آورده است:از خواهرانم مي خواهم همانندحضرت زينب الگو باشندو حجابتان را حفظ كنيد،كه حفظ حجاب از خون شهيدان مهم تر است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، شهيد علي فتاحي متولد منطقه تل زالي از توابع شهرستان بو يراحمد است. اين شهيد بزرگوار اولين شهيد فوتباليست استان مي باشند.در بخشي از وصيت نامه شهيد فتاحي مي خوانيم.

با سلام و درود فراوان بر رهبر كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني اين مرد آزاده تاريخ و بنيانگذار جمهوري اسلامي، اسطوره مقاومت و صبر و با درود فراوان و بيكران بر شهيدان راه افق پرطليعه حق و آزادي، كه از مال  دنيا گذشته و بهترين سرمايه خود يعني جان را در راه خداي تبارك وتعالي فدا كردند تا درخت اسلام را با خون خود آبياري نموده و مردم جهان را آگاه  نمايند.

 

 « خدايا به جبهه نميروم تا بگويند قهرمان است بلكه به خاطر رضاي تو و اعتلاي اسلام به جبهه مي روم و اگر در اين راه مقدس شهيد شوم دوست دارم در تشييع جنازه ام بگويند.« شهيدان زنده اند الله اكبر »

 

 امروز نه روز مقام طلبي است نه روز رياست جويي و نه روز سرمايه گذاري است بلكه روز ياري كردن اسلام و قرآن است .آري امروز كه ابر قدرتهاي جنايتكار در خارج و منافقين در داخل مي خواهند اسلام را نابود كنند و انقلاب را از بين ببرند نبايد از جنگ غافل باشيم و به بهانه هاي گوناگون و پوچ از رفتن به جبهه سرباز زنيم، در روزقيامت در پيشگاه خداوند چه جوابي خواهيم داد.

 

 خدايا شاهدي شهدا و رزمندگان چه حق بزرگي بر گردن ما دارند و اگر فداكاري آنان نبود صدام از هيچ چيزما نمي گذشت. ما شرف و عزت و زندگي خود را مرهون خون شهدا و فداكاري رزمندگان مي دانيم.

 

آري بايد خون داد تا اسلام زنده بماند.من از همه افراد خانواده ام مادر،پدر،خواهران و برادران من و همه خويشان و آشنايان مي خواهم بعد از شهادتم ناراحت نباشند بلكه با ايماني محكمتر و قلبي پر محبت تر جبهه ها را حمايت كنند و بدانندهر كاري مي كنند همه جهاد در راه خداست.

 

برادران عزيز از شما مي خواهم تا جان در بدن داريد براي مظلومين ايران اسلامي و جهان، چه ازلحاظ معنوي و چه مادي تلاش كنيد.

 

سفارش به دوستان مهربانم مي كنم انشاءالله كه تا آخرين قطره خون خويش ادامه دهنده راه شهدا بوده و امام عزيز را ياري كرده و نگذاريد منافقين بين شما رخنه پيدا كنند و بين شما فتنه بيندازند.هر كردار و عملي كه انجام مي دهد براي رضاي خدا باشد و از شما دوستان و آشنايان؛ پدر و مادرعزيز تر از جانم و خواهران و برادرانم  ميخواهم اگر از من بي ادبي  و بدي ديده ايد مرا ببخشيد.

 

 از خواهرانم ميخواهم همانند حضرت زينب الگو باشند.حجابتان را حفظ كنيد كه حفظ حجاب مهمتر از خون شهيدان است.

 

ازشما ميخواهم هميشه پشتيبان ولايت فقيه باشيد، به خون خفته مقدس شهيدانتان قسم ياد مي كنم كه تا آخرين قطره خون خويش جان ناچيز خود را براي حفظ خون شهدا و براي دين اسلام فدا مي كنم.

خدايا فرج آقا امام زمان را نزديك بگردان .در ضمن قبرم را در گلستان شهدا در كنار شهيدان عزيز و مهربان اين اسطوره هاي صبر و اخلاق از جمله  «عين الله دهراب پور» و شهيد «محمد رضا رستگار » قرار دهيد.

انتهای پیام/200

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک