آخرین اخبار

31. شهريور 1394 - 12:21   |   کد مطلب: 3454
رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با حضور قشرهای مختلف مردم، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسوولان اجرایی کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، صبح امروز همزمان با سراسر کشور و در نخستین روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان کهگیلویه در دهدشت برگزار شد.

 

ملت ولایتمدار ایران اسلامی در چنین روزهای در کمترین زمان از حمله دشمن درلوای رهبری روشنگرانه پیر جماران برای دفاع از میهن و مبارزه با دشمن متجاوز چون سد آهنین راهی جبهه های جنگ شدند.

 

در چنین روزهای پایگاهی بسیج مردمی کهگیلویه با استقبال خیل عظیمی از دلاورمردان این دیار حماسی مواجه بود،جماعتی عاشورایی متشکل از پیر و جوان که برای جهاد با دشمن از سر پا نمی شناختند.

 

امروز هم قشرهای مختلف مردمی ونیروهای مسلح شرکت کننده در مراسم رژه دردهدشت ضمن بیعت مجدد با فرمانده معظم کل قوا و آرمان های والای شهدا و امام خمینی (ره)، انزجار شدید خود را نسبت به استکبار جهانی و رژیم غاصب و جعلی صهیونیسم و همپیمانان آنها اعلام کردند.

 

در آغاز مراسم امروز سرگرد سعید برومند زاده فرمانده مقاومت بسیج ناحیه کهگیلویه، علی پوزش فرماندار کهگیلویه و خیر الله علوی تبار از فرماندهان دوران دفاع مقدس سخنرانی کردند و سپس نیروهای مسلح شهرستان شروع به رژه رفتن کردند.

 

در این مراسم رژه خودرویی ادارات و  نیرو های مسلح نیز برگزار شد.

پایگاه خبری کهگیلویه-رژه با شکوه و مقتدر نیروهای مسلح کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک