آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 20:51   |   کد مطلب: 2953
امام جمعه دهدشت بابیان اینکه رسانه‌های بیگانه با استفاده از غول‌های رسانه‌ای سعی در القای خط مشی بیگانه خود به مردم و جامعه اسلامی را دارند،گفت: خبرنگاران با بصیرت افزایی در جهت توسعه و وحدت ملی گام بردارند.
پایگاه خبری کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی عصر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه خبری شهرستان کهگیلویه افزود: اگر رسانه اهداف خود را در مسیر وحدت ملی و ارزش های الهی قرار دهند قطعا آن خبر ارزشمند و با عظمت خواهد بود.

 

امام جمعه دهدشت اطلاعات رسانه در تصمیم‌گیری مدیران را موثر خواند و تصریح کرد: اگر رسانه در مسیر ارزش‌های الهی، وحدت ملی و اسلام و متعالی کردن جامعه فرهنگی قرار گیرد قطعا خبر ارزش خواهد داشت.

 

حسینی بیان داشت: قرار دادن اطلاعات کافی در اختیار مردم توسط خبرنگاران باعث تصمیم گیری صحیح توسط مردم می شود، اما در صورتیکه مردم ازمشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و ناهنجاری های جامعه اطلاعات کافی نداشته باشند نمی توانند به درستی تصمیم گرفته و هزینه کنند.

 

امام جمعه دهدشت خبررسانی حکیمانه در جامعه اسلامی را یک ضرورت خواند و با بیان این‌که درایت یک حدیث برتر از روایت آن است افزود: در انتقال یک خبر باید جوانب مثبت و منفی آن در نظر گرفته شود و خبر را به عنوان کسی که وظیفه مقدس دارد مورد تفحص و ارزیابی قرار داده و پس از آن انعکاس دهید.

 

حسینی بابیان اینکه رسانه‌های بیگانه با استفاده از غول‌های رسانه‌ای سعی در القای خط مشی بیگانه خود به مردم و جامعه اسلامی را دارند،تصریح کرد: خبرنگاران ایران اسلامی باید با پوشش اخبار درست و صحیح جهت توسعه کشور و افزایش بصیرت سیاسی مردم را تقویت کنند.

 

وی گفت: اگر خبرنگاران ارزشی خبررسانی نکنند ذهن مردم توسط دیگران و به وسیله خبرهای انحرافی مخدوش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه در این آیین، از خبرنگاران فعال شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه
پایگاه خبری کهگیلویه

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک