آخرین اخبار

7. خرداد 1394 - 16:56   |   کد مطلب: 1622
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:یکی ازخواسته ها ومطالبات جدی جامعه ایثارگران استان توسعه بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج است که برای تامین اعتبار مورد نیاز آن اقدامات لازم صورت گرفته است.

 به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، سید موسی خادمی صبح امروز در دیدار با جمعی از جانبازان بالای 70درصد کهگیلویه وبویراحمد افزود: اعتبار مورد نیاز برای ساخت و توسعه بیمارستان اعصاب و روان یاسوج  با حدود یکهزار و 250 مترمربع در پنج طبقه حدود 20 میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 وی از آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ فرهنگی، ورزشی ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهار کرد: سازمان اقتصادی کوثر برای تامین اعتبار لازم این پروژه اعلام آمادگی کرده و ادامه روند کار به همکاری و تایید رییس سازمان بنیاد شهید کشور و واگذاری این مجتمع به بخش خصوصی بستگی دارد.

 

خادمی اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه رفاهی، تفریحی و ورزشی ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد را افزون بر 120 میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: مشکل واگذاری زمین این مجتمع به بنیاد شهید استان مرتفع شده است.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عزت، سرافرازی و پیشرفت کنونی ایران اسلامی را مدیون از خودگذشتگی جانبازان دانست و خواستار تکریم عملی و ادامه دادن راه ایثارگران و شهدا از سوی نسل جوان امروز شد.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد سرکشی از خانواده های معزز شهدا ، جانبازان و ایثارگران را از اولویت های دولت و این اداره کل دانست و گفت: پارسال حدود هفت هزارمورد سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران استان انجام گرفت.
 
 
 مصطفی مهدی بر ساماندهی گلزار شهدا در نقاط مختلف استان تاکید کرد و افزود: 528گلزار شهدای شهری و روستایی در استان وجود دارد که از این تعداد 391 مورد ساماندهی شده است.
 
 
 وی با اشاره به اینکه 20 گلزار شهدا در نقاط مختلف استان در حال ساماندهی است، عنوان کرد: 137 مورد نیز تاکنون ساماندهی نشده و افزون بر 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
 
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این استان یکهزار و 843 شهید و 9 هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

 

مهدی تعداد جانبازان بالای 70درصد این استان را 70 نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 11 نفر در شهرستان گچساران، شش نفر در کهگیلویه، یک نفر در بهمئی و مابقی نیز در یاسوج هستند.

انتهای پیام/200

منبع:صبح زاگرس

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک