آخرین اخبار

14. تير 1394 - 15:51   |   کد مطلب: 2310
طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) با همکاری امام جمعه و کمیته امداد امام خمینی شهر ديشموك برگزار شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي كهگيلويه، طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری با همکاری امام جمعه و کمیته امداد امام خمینی شهر ديشموك برگزار شد.

 

در این سفره افطاری که در سه مسجد اميرالمومنين(ع)، مسجد امام حسين(ع) و مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) شهر ديشموك برپا شد، مسئولان کمیته امداد امام خمینی ديشموك و جمعي از مسئولان شهري در کنار مردم ديشموك  بر سر سفره افطار حضور داشتند.

 

سفره آسمانی و کریمانه ولایت، عنایت رهبر معظم انقلاب به مناطق محروم کشور بحمدالله چند سالی است که در ماه مبارک رمضان در این مناطق برپا می شود که این امر موجبات خیر و برکت در جامعه می شود.

 

حجت‌الاسلام‌ سيد هدايت محمودي‌اصل امام جمعه ديشموك اظهار کرد: طرح ضیافت افطاری مقام معظم رهبری(مدظله) به منظور اطعام نیازمندان که با مشارکت کمیته امداد و ائمه جمعه در سطح گسترده برگزار می‌شود، اقدامی ارزشمند بوده که طی سال‌های اخیر به خوبی انجام گرفته و از عنایات رهبری است.

 

وی همچنین از کمیته امداد امام خمینی تقدیر کرد و تلاش این نهاد در راستای اجرای خدمت به محرومان را بسیار ارزشمند و قابل تحسین برشمرد.

 

وي تصريح كرد: برپا کردن سفره افطاری به حدی مورد توجه و تاکید ائمه (س) است که امام صادق (ع) در روایتی می‌فرماید «کسی که فردی را افطاری بدهد، ثواب این عمل از ثواب روزه خودش بیشتر است.

 

امام جمعه ديشموك بيان كرد: وقتی مومنان در این سفره‌های افطاری در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، دل‌هایشان به هم نزدیک می‌شود و خود زیارت مومن عمل خیر دیگری است که بر این عمل خیر مترتب می‌شود.

 

محمودي‌اصل تصریح کرد: خوشحالیم که حضور برادران و خواهران را در سفره افطاری مقام معظم رهبری داریم و همان‌طور که حضرت آقا در تهران این برنامه را دارند، دوست دارند این سفره پر خیر و برکت در سرتاسر کشور باشد و لذا ما که بر سر سفره نائب امام زمان (عج) نشسته‌ایم باید بدانیم توفیق نصیب ما شده است.

انتهاي پيام: و/آ

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک