آخرین اخبار

4. آذر 1394 - 20:18   |   کد مطلب: 3962
بسیجی امروز با تفکری معنوی برگرفته از عاشورای حسینی، دشمنان اسلام را در کشورهای همسایه به چالش کشید و ظالمان و مستکبران را به مشکل روبرو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، مالک اهنگ در یاداشتی در مورد بسیج نوشت: آمدم بنویسم بسیج، ناخود آگاه واژه‌هایی همچون شهامت، رشادت، بصیرت، استقامت، جوانمردی، شجاعت، پایمردی، فرهنگ، اقتصاد، هنر و مهمتر از همه شهادت  و آمادگی برای پاسداری از اسلام در برابر کفر، همان صیانت از حق وحقیقت در ذهنم خطور کرد.

 

 بسیج درخت مطهر با قامت بلند و استواری که بسیار پرثمر و بادوام است، شجره طیبه‌ای که شکوفه‌های آن بوی اتحاد، همدلی، حدیث یقین و عشق به آب و خاک وطن می‌دهد.

 

بسیجی؛ انسان شجاع و سر از پا نشناخته‌ای است که تمام عمر خویش را بدون چشم‌داشت مالی در اختیار اسلام و قرآن می‌گذارد.

 

  مستکبران و دشمنان این نظام بدانند که افکار شخصیت بسیجی سکه‌مانند نیست یعنی اینکه مادیات برای او ارزشی ندارد، تفکر بسیجی یک بُعد اساسی دارد، آن هم متوسل شدن به معنویات است، این امر هویت وشخصیت انسان پاکدلی است که بر همگان بارز است.

 

 بسیجیان پاسداران راستین سنگرهای حق و حقیقت، زمینه‌سازان بندگی و تقرب الی‌الله با تابعیت مخلصانه از ولایت فقیه، شهداء، جانبازان و ایثارگران در جنگ با ظلم هستند.

 

بسیجیان همان انسان‌های بزرگی هستند که بعد از پیروزی بر شاه ستمگر و صدام خائن در انقلاب ایران، به طور پررنگ‌تری نقش خود را نمایان کردند، همچنین تاثیرات فراوانی بر استقامت، پایداری و حفظ این آب خاک از گزند ظالمان استکبار ستیز دارند.

 

بسیجیان، همان انسان‌هایی دلیری هستند که با اجرای دقیق فرامین گهربار رهبری در جامعه و تبیین مرز حق از باطل می‌توانند ستون ایران اسلامی را در برابر دشمنان همیشگی، مستحکم‌تر نمایند، و مانع سوء استفاده گردنکشان، منافقین، منحرفین و شیاطین زمان از این آب و خاک مقدس شوند.

 

 بسیجیان با بصیرت؛ همان انسان‌های شجاع، دلیرمردان و شیرزنانی که با استقبال از خطرات و زحمات، با استواری و پایمردی ویژه‌ای که از  انسانیت، تقوا، صداقت، شهامت و خداپرستی ناشی می شود، تداوم‌بخش طریق نهضت شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین نبردهای مختلف با گروهک‌های تروریستی هستند.

 

بسیجی کسی است که هنوز پشت لبش سبز نشده در خط مقدم جنگ حضور داشت، و قبل از عملیات در پاسخ فرمانده خویش که می‌پرسد:ای پسرم مشغول چه هستی، آیا نامه برای مادرت می نویسی؟ جواب می‌دهد: نه، در حال نوشتن وصیت نامه خویش و آماده شهادت هستم چون می‌دانم به نبرد با ظالم خواهم رفت و از خداوند می‌خواهم که توفیق شهادت را نصیبم کند و می‌نویسم که دوست دارم در حالی که امام زمان(عج) خویش را زیارت می‌کنم به دیدار خدای خودم بروم.

 

بسیجی همان انسان وارسته، بادرایت و هوشیاری است که به فرمان معمار کبیر انقلاب در دوران دفاع مقدس متحد شد، همه معادلات دشمن را به هم زد و امروز نیز این نیروی مردمی در همه عرصه‌ها پا در رکابر حضرت امام خامنه‌ای(مدظله) در پی حماسه‌آفرینی است و باحضور به موقع نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

 

بسیجی امروز با تفکری معنوی برگرفته از عاشورای حسینی، دشمنان را در کشورهای همسایه به چالش کشید و ظالمان و مستکبران را به مشکل روبرو کرد.

 

بسیج را می‌توان در وجود سردار شجاع، قاسم سلیمانی و سردار شهید همدانی و دیگر شهدای مرزی این آب و خاک در نبرد با کفر مشاهده کرد.

 

و در یک جمله: بسیجی نه محافظه کار است، و نه طرف لاین چپ یا راست، وی پیرو و مطیع رهبر جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای(مدظله) در همه جا با اقتدار حاضر است.

 

بسیج؛ سرمایه‌دار، تجار و کارآفرین نیست که همه‌اش به دنبال مادیات باشد، بسیج خیری است با وجدان و خداپرست که از مال حلال خویش در اختیار محتاجان می‌گذارد تا در آخرت برای خودش و خانواده بزرگ بسیج برگ برنده‌ای باشد.

 

همه بدانید امروزه بسیج توانسته با برنامه‌ریزی‌های منسجم و اقتدار فعالیت‌های زیادی را در احیای فرهنگ غنی اسلامی، رواج و تبلیغ دینداری و دین مداری، فعالیت در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، بدون منت در روستاهای محروم دور دست و احیای اقتصاد مقاومتی در راستای توسعه و پیسرفت ایران اسلامی انجام می‌دهد و با حضور فعال در عرصه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی و خنثی کردن اهداف پلید دشمن از نفوذ مستکبران جلوگیری می‌کند.

 

بسیجی کسی است که امروزه همپای مدیران ارشد دولتی، بخش کثیری از معضلات را در مناطق دورافتاده رفع می‌کند و بسیج یار و یاور اقشار جامعه بوده و در تمامی عرصه‌ها با حضور پر رنگ خویش توانسته درمان‌بخش بسیاری از دردها باشد.

 

بسیج و بسیجی خط قرمزی به نام ولایت فقیه دارد که مطمئن باشید چه در داخل مرز و یا خارج کشور هر کس بخواهد نگاه چپ داشته به این نظام و رهبری داشته باشد، پاسخ دندان‌شکنی از بسیجیان دریافت خواهد کرد.

 

درآخر بسیجیان کسانی هستند که امروزه در لباس مقدس این نظام و با اهداء کردن خون پاک خود برنامه‌های مستکبران را برای ورود و نفوذ در این کشور خنثی کرده و امنیت را برای ما به ارمغان می‌آورند که با این کار خویش، تعجب همگان را برامی‌انگیزند.

 

پس ای بسیجیان تلاش کنید همیشه خدا یکتا را در همه حال ناظر و حاظر بر اعمال خود بدانید تا در آخرعاقبت به خیر شوید.

 

کوشش کنید با درنظر قرار دادن دستورات و قوانین اسلام و شرع با پیروی از امام عظیم الشان مان این قلب تپنده تاریخ اسلام و امت حزب الله بتوانید مبلغی خوبی برای اسلام باشید.

یاداشت: مالک آهنگ

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک