آخرین اخبار

1. مرداد 1401 - 0:19   |   کد مطلب: 10765
سامانه الکترونیکی سامد پل بی‌واسطه ارتباط مردم با مدیران بوده و بسیاری از فرایند‌های طولانی و زمانبر اداری را حذف کرده است.

در راستای توسعه دولت الکترونیکی، سامانه ارتباط مردم و دولت با سرشماره ۱۱۱ در دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری آماده پیگیری پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم از نقاط مختلف استان است.

مشکلات و مسائل مردم بعد از تماس با سامانه سامد ثبت و در اختیار مدیران دستگاه‌های مسئول قرار می‌گیرد و بعد از یک ماه نتیجه این اقدام مطالبه می‌شود.

در این سامانه در صورتی که نسبت به درخواست مردم اقدامی انجام نشده باشد، علت آن مشخص و به تماس‌گیرنده گزارش می‌شود.

دستگاههای مربوطه موظفند حداکثر تا ۱۰ روز پاسخ مشکل و یا جواب خواسته های مردم را به این سامانه ارسال کنند.

در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۱ هزار تماس با سامانه سامد کهگیلویه و بویراحمد برقرار که همه آنها بررسی و پاسخ داده شده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک