آخرین اخبار

6. بهمن 1395 - 1:47   |   کد مطلب: 7454
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه
امحاء و معدوم‌سازی بیش از 800 قلیان در دهدشت +تصاویر
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از اول امسال تا کنون تعداد ۸۵۰ قلیان از سفره خانه‌های سنتی و اماکن عرضه کننده قلیان در سطح شهرستان جمع آوری و امروز امحاء شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، باحضور بخشدار مرکزی کهگیلویه، رئیس اداره صنعت و معدن، نیروی انتظامی و مدیر شبکه بهداشت و درمان، بیش از 800 قلیان در دهدشت معدوم شد..

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: با همکاری بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت، اداره صنعت، معدن و تجارت و اماکن نیروی انتظامی شهرستان از اول امسال تا کنون تعداد ۸۵۰ قلیان از سفره خانه‌های سنتی و اماکن عرضه کننده قلیان درسطح شهرستان کهگیلویه جمع آوری شد.

 

سیدغفار شفایی با بیان اینکه قلیان های جمع آوری شده امروز در محل دفن زباله شهر دهدشت امحاء شدند، تصریح کرد: طرح قلیان‌ها را گلدان کنیم در نشست شورای سلامت شهرستان کهگیلویه ارائه می شود.

 

وی گفت: در راستای طرح قلیان ها را گلدان کنیم بسیاری از شهروندان تاکنون با ما همکاری کرده و قلیان های خود را به گلدان تبدیل کردند.

شفایی با بیان اینکه دود قلیان از دود سیگار سمی‌تر و برای سلامتی انسان خطرناکتر است، تصریح کرد: هر بار استفاده از قلیان معادل ۸۰ نخ سیگار است و مواد سرطان‌زای موجود در لوله قلیان که بصورت مشترک هم استفاده می‌شود که قابل انتقال به دیگران و مضرات دود آن از لحاظ ریوی از سیگار به مراتب بالاتر و بیشتر است.

 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک