آخرین اخبار

3. اسفند 1400 - 14:28   |   کد مطلب: 10349

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه: محمود محمدی – یک پیروزی بزرگ نیازمند یک تبلیغ و باور عمیق است، باوری که در ذهن ها تا ابد بتواند رشد و نمو پیدا کند و به شکل مداوم تکثیر شود.

فضای متلاطم مجازی؛ فرصت های خوبی را در یک هماورد همه جانبه میتواند در اختیار ما بگذارد اما گاهی به راحتی شما می توانید مصائب و مشکلات را در آن به خوبی ها تبدیل کنید و تا می توانید به آن روتوش بزنید.

گاهی تاریخ ها که مبدا تحولات هستند به خوبی به آنها پرداخت نمی شود، برای ایجاد یک تببین و باور دقیق باید به تاریخ رجوع کرد واقعیت ها را مورد توجه قرار داد و به انها استناد کرد.

مراقبت و نگهبانی از واقعیت امور، وظیفه ای همگانی است که امید را در پیوست خود دارد و امروز چیزی جز جهاد تببین نمی تواند بر این امر مؤید گردد.

پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی، حاصل تلاش هایی بود که پشتوانه مردمی را به دنبال داشت، مردمی که از خشونت ها و فضای سیاهی که در کنارشان بود سخت به تنگ آمده بودند اما گاهی یادمان می رود که در همین کهگیلویه و بویراحمد پدران ما شب ها با چراغ نفتی درس می خواندند و برای آموزش در سطوح بالا باید به بهبهان و شهرضا می رفتند.

اینها واقعیت های امر است، اما نیاز به دانستنی ها دارد که نوشتن ها را رقم بزند، عینیت لازمه این پیروزی بزرگ است.

در همین نقطه ای که هستیم اگر بخواهیم مرور ساده ای کنیم می توانیم بسیاری از موضوعات را در سایر کشورها ببینیم، شاید باورش سخت باشد اگر بخواهیم بگوییم گردشگرانی که به ایران می آیند در وهله اول شگفت زده می شوند.

کاش وزارت میراث فرهنگی این خاطرات را برای مردم به نگارش در می آورد که در حال حاضر ما در صلابت به سر می بریم.

ضرورت جهاد تبیین مطالبه گری در ابعاد مختلف است که این مهم و رویکرد باید در پیش گرفته شود، ما نباید حالت پدافندی و مقابله ای بگیریم بلکه باید جلوتر باشیم و مواضع غیر واقعی و پوشالی را کنار بزنیم.

در جهاد تبیین مطالبه گری برای حرکت پیش رونده و پیش برنده هم داریم، مطالبه گری هایی که جنس انقلاب ما را بهتر مشخص می کنند.

در گذشته با مطالبه گران برخورد های خارج از شأن آن ها انجام می گرفت اما اکنون در بطن ایران اسلامی شما به وفور از این مطالبه گری ها را می بینید.

صد البته که این جنس کارها نباید به یاس منجر شود و بلکه باید در تقویت و رفع موانع به کمک ما بیاید و اینجاست که کار شبکه ای و اهتمام جبهه ای، خود را بیشتر نشان می دهد، فضای مجازی این فرصت خوب را برای ما آورد تا بتوانیم این نقطه مثبت را بهتر به جامعه نشان دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک