آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 0:03   |   کد مطلب: 6563
این جوان بیست ساله که به خاطر سهل انگاری کادرپزشکی و اتاق عمل بیمارستان دهدشت ۱۵روز با مرگ دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش به خاطر این گرفتاری در عذاب می باشند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ،هر از چندگاهی اخبار کشور گریزی به سهل انگاری پزشکان و کادر بیمارستانی می زند که گاها این سهل انگاری ها حین عمل یا بعداز آن موجب مرگ بیماران و یا نقص عضو بیماران می شود و گاهی هم موجب طول دوره درمان می شود که علاوه بر خسارات مالی ،صدمات جبران ناپذیر روحی و روانی به خانواده بیمار وارد می نماید که خسارت این صدمات روحی تا مدت ها این خانواده ها را درگیر خود می کند.

اما در بیمارستان امام خمینی دهدشت این اولین سهل انگاری نیست و متاسفانه بارها شاهد این سهل انگاری ها و قصور کادر پزشکی و پرسنل بیمارستان بودیم اما حکایت جوانی که هم اکنون ۱۵روز به خاطر یک عمل ساده در بیمارستان دهدشت به کما رفته و تحت مراقبت های ویژه است.

کما، پایان یک عمل ساده

بنا بر اظهارات بستگان این بیمار ،علی باقریان جوان چرامی که به خاطر عمل انحراف بینی روز شنبه ۲۴مهرماه امسال به دکتر و بیمارستان دهدشت مراجعه می کند که ساعت ۱۷بعداز ظهر در اتاق عمل مورد جراحی قرار می گیرد و ساعت۱۸به اتاق ریکاوری منتقل می شود.اما به دلیل سهل انگاری دکتر بیهوشی و پرستار ساعت ۱۸:۳۰به دلیل نرسیدن اکسیژن به مغز به حالت کما می رود که تا امروز هیچ بهبودی که قابل توجه باشد مشاهده نشده است.

پسرعموی این بیمار در اظهاراتی بیان کرد:چندین بار به رئیس بیمارستان مراجعه کردیم اما جواب درست و حسابی نداده و حتی همکاری لازم هم نداشته و دریغ از یکبار مراجعه به این خانواده جهت دلداری و اشتباهی که کادر پزشکی و پرسنل اتاق عمل بیمارستان دهدشت در حق این جوان انجام دادند.

این جوان بیست ساله که به خاطر سهل انگاری کادرپزشکی و اتاق عمل بیمارستان دهدشت ۱۵روز با مرگ دست و پنجه نرم می کند و خانواده اش به خاطر این گرفتاری در عذاب می باشند آیا کسی جوابگوی این همه صدمات و سهل انگاری می باشد.؟

تماشای فوتبال هنگام ریکاوری بیمار

طبق بعضی گزارشات رسیده یکی از دلایل اصلی این سهل انگاری تماشای مسابقه فوتبال بازی لیگ برتری تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران می باشد که در ساعت ۱۸عصر همان روز برگزار شد و علی باقریان ساعت ۱۸وارد اتاق ریکاوری می شود که نیم ساعت بعداز هنگامی که بازی فوتبال همزمان شروع شده بود به علت سهل انگاری و تماشای مسابقه فوتبال از سوی کادر درمانی این جوان به کما رفت.

ضمن آرزوی سلامتی برای این جوان،امیدواریم مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به طور ویژه این پرونده را بررسی نمایند و با مقصران برخورد قانونی انجام گیرد .

منبع:صبح خرد(جمانیوز)

برای مشاهده جدیدترین اخبار استان کهگیلویه و بویراحمد و اخبار داغ و متنوع از ایران و جهان عضو کانال تلگرام صبح زاگرس شوید: ( آدرس کانال تلگرام:  @sobhezagros) کلیک کنید.

کانال تلگرام صبح زاگرس به عنوان فعال ترین کانال خبری استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت سوژه ها، تصاویر و گزارش های مخاطبان گرامی است. سایت و کانال صبح زاگرس را به دوستان خود معرفی کنید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک