آخرین اخبار

6. تير 1400 - 17:45   |   کد مطلب: 9870
رئیس دادگستری کهگیلویه گفت: تلاش ما در تمام دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و شورای تامین این است که عدالت را در جامعه پیاده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ امام جمعه کهگیلویه در نشست هفته قضائیه با اهمیت خواندن نقش قوه قضایی در امنیت جامعه گفت: مردم به وجود قوه قضاییه بسیار دلگرم بوده و انتظار است این نهاد بیش از پیش همکاری لازم را با مردم در رعایت عدالت داشته باشند.

 
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه هر کجا امنیت باشد سرمایه‌گذاری نیز هست گفت: با امنیتی که در این انتخابات به دست امد نشان داده شد این شهرستان می تواند در جذب سرمایه‌گذاران خوب عمل کنند.
 
 
دارا کریمی نژاد به سرمایه همدلی بین حوزه قضائیه ،نیروی انتظامی، فرمانداری و امام جمعه در انتخابات  اشاره کرد و افزود: همه بدون هیچ چشم داشتی و  میدانی حضور فعال داشته که این همدلی  خستگی انتخابات را از تن به در می کند.
 
 
رئیس دادگستری کهگیلویه نیز در این نشست گفت: تمام تلاش های این دستگاه برای ایجاد امنیت و احقاق حق برای مردم است.
 
 
مصطفی محمودی تصریح کرد: این صندلی ها امانت مردم است و باید امانت داران خوبی باشیم.
 
 
وی افزود: در چارچوب قوانین و امنیت در همه زمان ها به عدالت و مساوات رفتار کرده تا بتوانیم خدمتگزاران خوبی در کنار امانتداری برای مردم باشیم.
 
 
این مقام قضایی تصریح کرد: در کنار مشکلات و نارضایتی هایی که در جامعه وجود دارد اگر مردم احساس کنند دادگستری در کنارآنها بوده و  عدالت وجود دارد این همه ناملایمات  را می پذیرند و دلخوش هستند که عدالت ایجاد می شود.
 
 
محمودی گفت: در کار ما همیشه یک طرف ناراضی است و تمام تلاش ما این است که عدالت علوی اجرا شود.
 
 
وی در پایان افزود: مردم برای امنیت خود از نان شب می زنند تا به آرامش برسند و  تلاش ما در تمام دستگاههای اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی و شورای تامین این است که عدالت را در جامعه پیاده کنیم.
 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک