آخرین اخبار

24. شهريور 1395 - 14:48   |   کد مطلب: 6087
محسن رضایی در ارومیه عنوان کرد؛
اقتصاد مطلوبی نداریم و دولتمردان کم کاری می کنند
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت دو بال پرواز و دو موتور محرک تمام جوامع است، گفت: دولت عربستان سعودی با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی و غفلت مسئولان اقلیم کردستان عراق قصد داشت اقداماتی انجام دهد که به حول و قوه الهی شکست خوردند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرلشگر محسن رضایی در همایش توسعه امنیت که در حسینیه اعظم عاشقان ثارالله ارومیه در حال برگزاری است، اظهار کرد: دولت عربستان سعودی با حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی و غفلت مسئولین اقلیم کردستان عراق قصد داشت اقداماتی انجام دهد که به حول و قوه الهی شکست خوردند.

وی افزود: دشمن وقتی نمی تواند در داخل کشور امنیت را مختل کند، امنیت خارجی را تهدید می کند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت: الان عربستان به تمام بانکهای خارجی گفته هر بانکی که با ایران همکاری کند، عربستان همکاری اش را با آن بانک قطع خواهد کرد؛ این یعنی مختل کردن امنیت کاری.

رضایی  با اشاره به اینکه اقتدار و امنیت دو بال پرواز و دو موتور محرک تمام جوامع است، ادامه داد: برخی می گویند ژاپن و آلمان به دنبال اقتدار نبوده اند که این حرف صحیحی نیست. 
 
وی عنوان کرد: این دو کشور تحت اشغال بودند و نمی توانستند به دنبال سلاح و نظامی گری باشند اما اکنون سال هاست که به دنبال تقویت قوای نظامی خود هستند و بودجه نظامی آن ها چند برابر ایران است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به استفاده روسیه از پایگاه هوایی همدان تصریح کرد: هواپیماهای روس برای کمک به اهداف جمهوری اسلامی در سوریه و با اجازه ما به پایگاه هوایی همدان آمدند.
 
رضایی گفت: اگر در چارچوب های بروکراتیک باقی بمانیم مملکت درست نمی شود بلکه باید رویکرد مردمی و انقلابی باشد.
 
وی تصریح کرد: صحبت ما هم به دولت قبلی و دولت فعلی این بوده است که اختیارات استاندارها را افزایش دهید و به آنها اعتماد کنید.
 
رضایی تأکید کرد: باید با رویکرد انقلابی به مسئله اقتصاد نگریست.
 
وی افزود: آخر برجام چه شد؟ چرا امریکا رفته و بانک های جهانی را از سرمایه گذاری در ایران ترسانده است؟
 
رضایی یادآور شد: سپاه، ارتش، دولت و ناجا با هم برای بهبود اقتصاد آذربایجان غربی و کردستان بسیج شوند و یک فکر اساسی برای اقتصاد مقاومتی بکنند.
 
وی درباره اقتصاد مقاومتی نیز اظهار کرد: نشستهای تحلیلی و ارائه راهکار ها با موضوع اقتصاد مقاومتی لازمه موفقیت در اقتصاد و خواسته رهبر معظم انقلاب است.
 
رضایی ادامه داد: در مورد اقتصاد هم باید بگویم، ما از اول انقلاب در محاصره بوده ایم و  اگر تحریم ها نبود امروز در اقتصاد نیز حرف اول را می زدیم.
 
وی گفت: چرا در بحث اقتصاد مانند اقتدار پیروز نشده ایم و اقصاد مطلوبی نداریم؟ چونکه در بحث اقتدار، نیروهای نظامی و شهدا با خلوص نیت وارد عمل شده و تلاش کردند ولی در بحث اقتصاد اینگونه نیست و دولتمردان کمکاری می کنند.
 
رضایی تصریح کرد: ایران قبل از انقلاب اسلامی کاملا وابسته به کشورهای بیگانه و مستکبرین جهانی بود و وقتی پس از انقلاب به ایران حمله شد، ما حتی توان ساخت و تولید سلاح و مهمات را نداشتیم اما انقلاب اسلامی آمد تا اقتدار و اقتصاد را با تکیه بر اسلام و قرآن بازسازی کند.
 
وی اظهار کرد: هم اکنون ما در اقتدار و اقتصاد کجا هستیم؟ ما امروز با تکیه بر خودمان و بدون نیاز به کشورهای بیگانه و آمریکا، قدرت اول منطقه هستیم.
 
رضایی یادآور شد: ملتهای دنیا برای بقا و پیشرفت به دو رکن اساسی نیاز دارند که یکی اقتدار و یکی اقتصاد است و ایران قبل از انقلاب نه از اقتدار برخوردار بود و نه اقتصاد مطلوبی داشت.
 
وی با اشاره به نقش ایران اسلامی در منطقه ادامه داد: امروز در دفاع از مسلمین (لبنان و سوریه)، ملت ایران پای کار است و ما از ابتدای انقلاب اسلامی از تمام کشورهای مورد تجاوز واقع شده دفاع کرده ایم و خواهیم کرد.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و فرمانده اسبق سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز ایران است که از نورانیت اسلام دفاع می کند و چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان می دهد.
 

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک