آخرین اخبار

4. تير 1400 - 17:04   |   کد مطلب: 9859
نماز دشمن شکن جمعه این هفته در مناطق مختلف شهرستان کهگیلویه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ نماز دشمن شکن جمعه این هفته در مناطق مختلف شهرستان  کهگیلویه  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

 

امام جمعه موقت دهدشت ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به انتخابات ۲۸خرداد حضور مردم در صحنه انتخابات فصل‌الخطاب و مأیوس کننده دشمن دانست وگفت: علی رغم تمام تلاش های استکبار  جهانی ، مشکلات اقتصادی و ...مردم با حضور خود  در پای صندوقهای رای به دشمنان فهماندند پای ارزش های انقلاب ایستادند.



حجت الاسلام عبد المطلب تقوی به بصیرت مردم ایران در تمام عرصه های کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان نظام قوانین را تصویب کنند و به فکر مناطق محروم باشند که همیشه در همه صحنه ها حضور چشمگیری دارند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود به ۶ تیر سال روز سو قصد به مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: دشمنان می خواستند انقلاب و کسانی که به مردم بصیرت می داند را از  راه خودشان بردارند و نقشه دشمنان با دعای مردم و الطاف خداوند در سو قصد به رهبری انقلاب به نتیجه نرسید.



تقوی به هفت تیر سالروز شهادت بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اشاره و افزود:  شهید بهشتی بر علیه استکبار بود و دشمن اول به ترور شخصیتی وی در بین مردم روی آورده بودند و تبلیغات میکردن که فودال است و با امریکا در ارتباط است.



وی افزود: این مسیر را دشمن همچنان ادامه داد تا در هفت تیر ماه او و یارانش را به شهادت رساند و امام خمینی (ره) آن روز فرمود "بهشتی یک ملت بود" نشان از آن دارد که امام به عمق شخصیت شهید بهشتی واقف بود.



تقوی به سخنان رهبری در مظلومیت شهید بهشتی اشاره و گفت: بهشتی مظلوم زیست و مظلوم شهید شد، به خاطر این‏که در دوران زندگی‏ش کسی به عمق و والایی شخصیت این مرد پی نبرد. شهیدبهشتی در همه ابعاد واقعا یک انسان برجسته‏ و خار چشم دشمنان بود.

 

 

 

امام جمعه سوق در خطبه‌های نماز این هفته به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: متاسفانه این فریضه واجب والهی این روز‌ها در سطح جامعه کمرنگ شده است و کم‌تر کسی به آن می‌پردازد.

 

حجت الاسلام کیانی اصل یکی از راه‌های سالم‌سازی جامعه را امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: امر به معروف و نهی از منکر با فضیلت‌ترین اعمال بندگان خدا است که حتی از جهاد در راه خداوند نیز بالاتر است.

 

امام جمعه سوق در خطبه دوم به مساله حضور مردم در پای صندوق‌های رای اشاره کرد و گفت: جا دارد تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم از مردم عزیز و فهمیم و با بصیر ایران اسلامی که با وجود مشکلات معیشتی به پای صندوق رای آمدند و با حضورشون دشمنان را مایوس کردند.

 

وی در ادامه مشارکت مردم در این انتخابات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: درست است که مشارکت زیر ۵۰ درصد بود، اما با وجود کارشکنی‌های دشمنان داخلی و خارجی و همچنین عملکرد ضعیف دولتمردان حضور مردم پرشور بود و جای بسی خوشحالی و امیدواری است.

 

 

امام جمعه دیشموک انتخابات ۲۸ خرداد را حماسه ملی دانست و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حماسی خود در انتخابات ۲۸ خرداد دل دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مایوس و ناامید کردند.
 
حجت الاسلام راوند افزود: با وجود برخی مشکلات اقتصادی، اما حضور حماسی مردم سبب ناکامی دشمنان و خنثی شدن توطئه تحریم انتخابات شده است.
 
وی با اشاره به تولید داخلی واکسن کووبرکت اضافه کرد: این واکسن از اول تیرماه برای واکسیناسیون عمومی در اختیار مردم قرار گرفته که چنین دستاوردی سبب تحقق شعار ما می‌توانیم شده است.
 
امام جمعه دیشموک به موضوع آتش سوزی‌ها در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: بخش زیادی از ثروت خدادادی به خاطر سهل انگاری مردم و مسئولان و به علت نبود تجهیزات حفاظتی از بین رفته و نیاز است مسئولان استانی تجهیزات لازم را در برای خاموش کردن آتش در اختیار محیط بانان قرار دهند. 
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک