آخرین اخبار

21. خرداد 1400 - 11:01   |   کد مطلب: 9820
ستاد انتخاباتی همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان کهگیلویه افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ ستادانتخاباتی عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

 

 رییس ستاد مرکزی  همتی در آیین افتتاح  در دهدشت با گلایه از کسانی که خلف وعده کرده و در این نشست حضور پیدا نکردند گفت: جریان همیشه به همین شکل نمی ماند و روزی خواهد امد که به ما احتیاج پیدا می کنند و ما نیز در بزنگاه ها خدمتشان می رسیم.

 
 
فعال سیاسی از چهره های اصلاح طلب کهگیلویه نیز در این آیین با اشاره به مشکل اقتصادی کشور گفت: با مشکل اساسی که گریبانگیر کشور است فردی متخصص می تواند این مشکل را رفع کند.  
 
مهیار جمالی فر به مدرک  دکترای اقتصاد همتی اشاره و افزود: ایشان ۳۰ سال کار اقتصادی انجام داده واگر کسی قرار باشد مرهمی بر درد مزمن کشور  بگذارد تنها از عهده او بر می آید.
 
 
وی به دو مناظره اخیر انتخاباتی اشاره و افزود: برخی از نامزدهای ریاست جمهوری به دلایل مختلفی به همتی حمله ور می شوند و می گویند، همتی رییس بانک مرکزی بوده و  نابسامانی ها به ایشان بر میگردد.
 
 
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه کسی از پشت پرده ها خبر ندارد افزود: افراد آگاه  به مسایل روز  بخوبی می دانند  که در چه وضعیتی قرار گرفته  و نه  همتی و یا هر کس دیگری نیز  بیاید در این شرایط اوضاع از این بدتر خواهد شد.
 
 
جمالی فر به  شانتاژ تبلیغاتی و بلوف سیاسی اشاره و عنوان کرد: باید  مطمین باشیم این تبلیغاتی بیشتر نیست و در اینده همه چیز روشن خواهد شد.
 
این فعال سیاسی و از چهرها های اصلاح طلب کهگیلویه تصریح کرد:  همتی رییس بانک مرکزی، به خوبی اگاه است که دلار حاصل صادرات یک کشور بوده و اکنون که  در شرایط تحریم به سر می بریم و هر چیزی بفروشیم هیچ ارزی وارد کشور نخواهد شد.
 
جمالی فر به به قیمت دلار اشاره و افزود: دلار کنونی  اندوخته قبلی بانک مرکزی بوده و اگر به خوبی مدیریت نمیشد اکنون شاهد  دلار بالای ۵۰ هزار تومان بودیم.
 
 
وی به تحریم و بلوکه شدن ارز، در کشور همسایه عراق و یا کره جنوبی اشاره و تصریح کرد:  ما به دلیل بحث AFTF و تحریم های بانکی قرار داشته و کشورها   به این دلیل به ما ارز نمی دهند.
 
 جمالی فر تصریح کرد: همه از وضعیت موجود ناراحت بوده  ولی این را باید بدانیم  که همتی در سیستمی کار می کند که دارای  عیوبی بوده است.
 
 
 وی به تعدد ستادهای انتخاباتی  نامزدهای ریاست جمهوری اعتراض کرده و افروزد: در  شهر کوچکی مثل دهدشت این اندازه ستاد راه اندازی شده است ببیند در کل کشور این روند به چه شکلی است.
 
جمالی فر تصریح کرد: با این شرایط  بد اقتصادی میلیاردها تومان در کل کشور صرف هزینه تبلیغات و ستادهای یک کاندید می شود بعد از ریشه کنی فقر و ... سخن گفته می شود.
 
 وی با اشاره تجمعات انتخاباتی یکی از نامزدها ریاست جمهوری عنوان کرد: اگر با خودرو  در ساعت ۱۲ شب در خیابان عبور کرده به دلیل رعایت نکردن  پروتکل های بهداشتی کرونا جریمه شده اما اکنون در کشور  اتوبوس دربست می کنند، شهر به شهر رفته جمعیت تشکیل داده  سخنرانی کرده، این کدام قانون و عدالت است که مردم را به کشتن می دهند و حرف از قانون میزنند؟!
 
این فعال سیاسی افزود: مردم به دلایل مختلف به طرف کاندید خاصی هجوم اورده اما برخی نمی دانند فکر می کنند فرشته نجات است اما مطمین باشید تا سیستم اصلی درست نشود اوضاع بدتر خواهد شد
 
 
وی گفت: همین آقایان  رییسی، جلیلی و رضایی خود  عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده و مانع تصویب AFTF شده و مشکلات را بوجود اوردند.
 
جمالی فر با اشاره به اینکه  اقایانی که دایه نجات این کشور را در سر دارند تا تن به این خواسته قانونی و بین الملی ندهند اوضاع ما از این بدتر می شود گفت: مطمئن باشید اصرار بر عدم تصویب ,AFTF  اگر بر شایدهمین منوال ادامه پیدا کند  ونزویلای دیگری در راه باشد.
 
                                       
 
 
                                       
 
 
 
تصاویر تکمیلی:

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک