آخرین اخبار

23. شهريور 1395 - 12:57   |   کد مطلب: 6042
پورتال (درگاه) یا پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری های کهگیلویه و بویراحمد که باید محلی برای معرفی هر شهرستان و تبیین عملکرد و برنامه های هرفرماندار باشد تنها به برخی اخبار بی محتوا اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس ، اگر سری به پورتال (درگاه) یا پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری های سایر استان های کشور بزنید علاوه بر دیدن گزارش های کاری روزانه هر فرماندار شامل دیدارها، افتتاحیه ها، نشست ها و سایر برنامه ها، می توان از عملکرد فرماندران و خدماتی که در طول روز، ماه یا سال به مردم ارایه می دهند با خبر شد.

معرفی ظرفیت های گردشگری هر منطقه و شهرستان در این پورتال ها نیز موضوعی است که می توان به توسعه و استفاده از ظرفیت های هر شهر کمک کند.

آنچه پورتال فرمانداری های کهگیلویه و بویراحمد را از سایر فرمانداری های استان های کشور متمایز می کند فقر و محرومیت اطلاع رسانی و نبود روابط عمومی متخصص و قوی در این فرمانداری هابرای بروز رسانی پایگاه و تبین عملکرد و برنامه های فرماندار است که به روشنی می توان این موضوع را در پورتال های جدید و خالی از مطلب فرمانداری های شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد احساس کرد.

 به نظر می رسد پایگاه اطلاع رسانی هر فرمانداری که مرجع رسمی برای مردم و شهروندان برای اطلاع از وضعیت عملکرد هر فرماندار و شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می روند باید دچار تغییر و تحولاتی شوند تا نتیجه آن را در سطح جامعه بتوان مشاهده کرد.

البته این مشکل تنها در پورتال اطلاع رسانی فرمانداری های کهگیلویه و بویراحمد مشاهده نمی شود بلکه پورتال دستگاه های اجرایی این استان گاهی تا ماه ها و سالها و گاهی با تغییر چند رئیس جمهور نیز بروز رسانی نمی شود و در گذر زمان خاک می خورد.

 

 ---

---
---
---
---

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک