آخرین اخبار

7. فروردين 1394 - 13:08   |   کد مطلب: 973
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه از لحاظ قوانین بین الملل حمله جنگنده های رژیم آل سعودبه کشور یمن نوعی تجاوز و دخالت درامور داخلی این کشور محسوب میشود گفت: مردم یمن و انصارالله جواب محکمی به این حمله و تجاوز رژیم آل سعود خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه، ستار هدایت خواه در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری کهگیلویه با بیان اینکه از لحاظ قوانین بین الملل حمله جنگنده های رژیم آل سعودبه کشور یمن نوعی تجاوز و دخالت درامور داخلی این کشور محسوب میشود گفت: مردم یمن و انصارالله جواب محکمی به این حمله و تجاوز رژیم آل سعود خواهند داد.

 

وی با اشاره به اینکه این تجاوز برنامه ریزی مشترک آمریکا و آل سعود است افزود: جای تاسف دارد که دولت هایی که مدعی حمایت از حقوق بشر و پایبندی به قوانین بین الملل هستند از این حمله حمایت رژیم آل سعود حمایت کردند.

 

هدایت خواه گفت:این اقدام برای مقابله با حرکت های مردمی و جلوگیری از بیداری اسلامی صورت گرفته است.

 

وی با بیان اینکه امروز مردم یمن برای رسیدن به حقوق خود تلاش می کنند گفت: مردم یمن به برکت تفکر انقلاب اسلامی به مقابله با رژیم خودکامه حاکم بر یمن برخاسته اند.

 

هدایت خواه در ادامه گفت حمله  رژیم آل سعود به یمن یک حرکت ضد بشری محسوب می شود و و لازم است که همه مسلمانان و و دولت هایی که خود را طرفدار حقوق ملت ها می دانند درمقابل این تجاوز موضع گیری کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این حرکت به جایی نخواهد رسید اضافه کرد: آمریکا وآل سعود قصد دارند که یمن را تجزیه کنند و از بازمانده های رژیم گذشته حمایت کنند.

 

نمایده ادواره هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان  اینکه با ایستادگی ملت یمن و هوشیاری که  انصارالله دارد این توطئه را خنثی خواهند کرد.گفت: دولت عربستان با این حرکت خودش را یک گام دیگر به سقوط و نابودی نزدیک تر کرده است.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک