آخرین اخبار

27. دى 1399 - 8:13   |   کد مطلب: 9652
ضعف اینترنت و عدم آنتن‌ دهی مناسب تلفن همراه در شهرستان کهگیلویه صدای مردم را در آورده است و شهروندان دهدشتی خواشتار پیگیری و رفع این مشکل از طرف مخابرات هستند.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ با شیوع کرونا کار آموزش در فضای مجازی به یک دغدغه اصلی برای خانواده ها تبدیل شده که در همین رابطه ضعف و نبود اینترنت تلفن همراه به یکی از مهم‌ ترین مطالبات در استان کهگیلویه و بویراحمد است که عملا مسئولان استانی گوش شنوایی برای رسیدگی به این معضل و رفع آن ندارند. در این میان شهروندان شهرستان کهگیلویه از مشکلات اینترنتی گلایه های بسیار دارند.

*اولویت اول دانش آموزان سرعت اینترنت است*

در همین رابطه ارجمند در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: سه فرزند مدرسه ای دارم که واقعا از نبود اینترنت رنج می برند.

ایشان ابراز داشت: فرزندانم برای شرکت در کلاسهای مجازی و هم اکنون که زمان امتحانات است نیاز به اینترنت دارند ولی متاسفانه هیچ اقدامی جهت رفع این مشکل و معضل تاکنون از سوی مسئولان انجام نشده است.

رفاهی نیز اظهار داشت: مسئولین شهرستان خودشان فرزند مدرسه ای ندارند که از وضعیت اینترنت بی اطلاع هستند؟

وی در ادامه گفت: با این قیمت خرید بسته های اینترنتی، ضعف اینترنت دو فرزند مدرسه ای و یک دانشگاهی دارم که دچار استرس و افسردگی شده اند که این خود معضل بزرگتری در آینده خواهد شد.

موسوی دانش آموز سال آخر متوسطه دوم نیز در این رابطه گفت: ما ساکن یکی از خیابانهای شهر دهدشت هستیم ولی متاسفانه ضعف نت بیداد میکند. ایشان افزود: برای شرکت در کلاسهای و اکنون برای امتحانات مجبور هستم از خانه خارج شوم یا جلوی درب خانه، بایستم و در آزمون ها شرکت کنم.

این دانش آموز دهدشتی گفت: گاهی پیش اماده در حمام خانه که گوشه حیات است رفته و در کلاسها شرکت و یا امتحان خود را داده ام.

نوری یک مادر شاغل و دغدمند در امر تحصیل فرزندانش است در این گفتگو اظهار کرد: از زمانی که کرونا آمده است و کلاس هاس درس غیرحضوری شده درس خواندن برای خود و فرزندانم به یک عذاب تبدیل شده است.

وی با اشاره به پایین بودن سرعت اینترنت در شهرستان گفت: فرزندانم برای یک کلاس ۴۵ دقیقه تا یک ساعته ، نصف زمانش برای قطعی اینترنت هدر میرود.

ایشان در ادامه گفت: با چهار فرزند مدرسه ای و اینکه شاغل هستم ،تحصیل در فضای مجازی به یک کار دشواری تبدیل شده است، و فهم درس برای فرزندانم نیز سخت شده است.

نوری گفت: باتوجه به نیاز اکنونی جامعه جهت دسترسی به اینترنت شهروندان کهگیلویه ای توقع دارند برای حل این مشکل مسئولان اقدام و به وعده های که میدهند هرچه سریعتر جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک