آخرین اخبار

27. دى 1399 - 7:57   |   کد مطلب: 9651
فرزند شهید جاویدالاثر مسعود نیک‌محمدی گفت: این فاجعه است که کارمند بنیاد شهید دهدشت نمی‌داند که آیا شهر دهدشت شهید مفقودالاثر دارد یا نه.

به گزارش پایگاه خبری کهگیلویه؛ به مناسبت ایام فاطمیه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی شهرستان شامگاه جمعه از دو خانواده‌ شهدای عملیات کربلای ۵ در دهدشت سرکشی کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر«مسعود نیک‌محمدی»با بيان اينكه سربلندی امروز ایران اسلامی را مرهون مقاومت‌های شهدا هستيم تصریح کرد: به برکت خون شهدا به جایی رسیدیم که ایران به ابرقدرتی مثل آمریکا پایان داد.

آيت الله سيد نصیر حسینی گفت: همه ما وظیفه داریم راه و آرمان‌های شهدا را ادامه دهیم امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده مسیر شهدا باشیم.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: وظیفه فرزندان شهدا در این مسیر سترگ است و فرزند شهید می‌بایست اندیشه، منش و سیره شهید را دنبال کند.

علی وحدانی فر نیز پاسداشت مقام شهدا و تکریم خانواده آنها را وظیفه هر مسؤولی دانست و گفت: هر مسؤولی امروز جایگاه و مقامی دارد به برکت خون شهدا است.

وی گفت: فراموش نکنیم شهدا با جانفشانی عظمت ملت ایران را رقم زدند. امام جمعه کهگیلویه اضافه کرد: ایثار شهدا و بردباری خانواده شهدا درسی ماندگار برای حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

محسن نیک‌محمدی، فرزند شهید جاویدالاثر مسعود نیک‌محمدی نيز در این دیدار از بی‌مهری بنیاد شهید نسبت به فرزندان شهدا گلایه کرد و گفت: این فاجعه هست که کارمند بنیاد شهید دهدشت نمی‌داند که آیا شهر دهدشت شهید مفقودالاثر دارد یا نه.

وی افزود: اینچنین برخوردها باعث رنجش فرزندان شهدا و خانواده آنان می شود و این جای سوال است که چنین کارمندانی چگونه گزینش می‌شوند و در چنین جاهای مقدس و حساس فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه عده‌ای در اداره بنیاد شهید دم از باندبازی و جناح می‌زنند گفت: مگر شهدا اهل باند و جناح بودند؟ البته ما فرزندان شهدا هم دنبال خط و خطوط هستیم خط ما رهبری و خط قرمز ما سپاه پاسداران و هر کسی از این خط قرمز عبور کند دشمن اصلی ما و کشور است، ما کسانی را می‌خواهیم که خادم خانواده شهدا باشد نه دنبال باند و جناح سیاسی.

همسر شهید نیک‌محمدی نیز در این دیدار با بیان اینکه ۳۴ سال است که این شهید رفت و دیگر برنگشت گفت: شهید برای رضای خدا رفت و گمنام ماند اما، حتی کوچه‌ای به نام شهید نزدند و ما هم دنبال نام کوچه و خیابان نیستیم چرا که شهید گمنام ماند و باید گمنام بماند.

وی افزود: با وجودهمه سختی‌های‌ این سال‌ها، اما این دلیل نمی‌شود که خانواده شهید به فراموشی سپرده شود. همسر شهید گفت: با وجود سهمیه فرزندان شهدا، اما فرزندم طی این سال‌ها بسیار سختی کشید و مسئولان با وعده‌های پوچ او را پاسکاری می‌کردند.

وی با بیان اینکه از مسؤولان گلایه‌ها دارم، اظهار داشت: برای استخدام پسرم سال‌ها رنج و سختی کشیدم تا بالاخره کارش درست شد. وی گفت: اینکه شهید مفقودالاثر است دلیل نمی‌شود خانواده‌اش به فراموشی سپرده شود و حتی یک کوچه به نام شهید نداریم.

همسر این شهید جاویدالاثر تصریح کرد: سپاه همیشه سرکشی دارند اما بنیاد شهید کوتاهی می‌کند. همچنین برادر شهید فریبرز پناهی ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه و هیأت همراه گفت: سرکشی از خانواده شهدا ارج نهادن به مقام و منزلت شهدا است. پناهی بیان کرد: شهدا رفتند تا دین و سرزمین‌شان بماند.

وی اضافه کرد: در راه تحقق آرمان‌های شهدا و مسیر انقلاب کوتاهی نخواهیم کرد و ثابت قدم می‌مانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک