آخرین اخبار

6. فروردين 1394 - 16:05   |   کد مطلب: 963
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:
شورش‌های داخلی کمترین تاوان تجاوز عربستان به یمن
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: با تجاوز عربستان به یمن غبار بزرگی عربستان را دربر بگیرد به طوری که شورش های داخلی کمترین خسارتی است که عربستانی ها بابت این تجاوز پرداخت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کهگیلویه،  منصور حقیقت پور در گفتگو با سبلانه، با تاکید بر انزجار جهان اسلام از تجاوز عربستان به یمن، گفت: عربستان و حامیانش خسارتی سنگین بابت این تجاوز و اقدام ناپخته پرداخت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه هیچ مسلمانی حامی متجاوزگران به یمن نیست، افزود: افرادی مسلمان‌نما با همراهی آمریکا به یمن تجاوز کردند تا بتوانند با بهره‌کشی و استفاده از سرمایه‌های جهان اسلام به اهداف شوم خود برسند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: متجاوزگران به یمن، سر سپرده‌هایی هستند که ذره ای از قوانین اسلام را در کشور تحت حاکمیت‌شان پیاده نمی کنند و بدون تردید تاوان این اقدام نابخردانه و زشت خود را خواهند داد.

وی تاکید کرد: یمنی ها با سهیم شدن در سرنوشتشان اقدامات و تلاش عربستانی ها را  برای حیات خلوت کردن یمن زیر سوال بردند؛ آن ها چون اجازه ندادند تا نوکران حلقه به گوش سعودی ها برای آن ها تصمیم گیری کنند از این رو مورد تجاوز سعودی ها قرار گرفتند.

حقیقت پور گفت: به نظر می‌رسد با این تجاوز غبار بزرگی عربستان را دربر بگیرد به طوری که شورش های داخلی کمترین خسارتی است که عربستانی ها بابت این تجاوز پرداخت خواهند کرد.

وی گفت: پنج استان شرقی عربستان یمنی الاصل هستند و بدون تردید دود  این اقدام نابخردانه عربستان در تجاوز به یمن اول به چشم خود سرای سالمندان ریاض و بعد در چشم حامیان آن خواهد رفت .

 

همبستگی مردم شیعه و سنی یمن در برابر تجاوز سعودی‌ها

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه یمن، یمن است و بحرین نیست، گفت: یمنی ها دارای نیروهای بالنده ای هستند؛ آنها با پای پرهنه و ایمان راسخ محکم در برابر تجاوز سعودی ها خواهند ایستاد.

وی افزود: مردم یمن با تکیه بر تجارب ارتش سلاح های لازم برای مقابله با این تجاوز را خواهند یافت.

حقیقت پور تصریح کرد: بعد از ظهر خواهید دید که سیل خروشان مردم یمن لرزه بر اندام سرای سالمندان ریاض خواهند انداخت.

وی گفت: نیروهای مردمی در یمن با سرنگون کردن حاکمان سرسپرده شان نشان دادند که آماده دفاع از کشورشان در برابر هر تجاوزی هستند.

دیدگاه شما

http://khabarlendeh.ir/
http://sobhezagros.ir/
آفتاب جنوب
پایگاه اطلاع رسانی شهرستان چرام
خبر دیشموک